Cum slabim? Afla ce spun dieteticienii!

Cum slabim? Afla ce spun dieteticienii!
  calendar_month        
Dieteticieni din lumea intreaga ii sfatuiesc pe cei ce vor sa piarda in greutate fara riscul recuperarii rapide de kilograme sa incerce cateva trucuri verificate de-a lungul timpului.

Iata care sunt ele:

Mananca supa

Trebuie sa-ti imblanzesti apetitul pentru ocazii speciale si zile cu foame mai mare decat de obicei. De exemplu, daca te duci la un restaurant cu stomacul gol, cu siguranta vei fi ispitita de paine, iar rezultatul va fi acela ca vei manca prea mult.

Atunci cand exista o foame care nu-ti da pace, produsele alimentare si bauturile calde sunt o optiune mai buna decat cele reci. Supa te va satisface cel mai mult, cu conditia sa contina putina sare si mai multe legume pentru un plus de savoare si nutrienti.

Da note alimentelor

Interzicerea placerilor alimentare in timpul dietelor te va duce cu siguranta pe calea abandonului si iti va lasa un gust amar in gura. Opteaza in schimb pentru o strategie castigatoare. Cand esti ispitita de un aliment, ia o gura din acesta si da-i o nota intre 1 si 10.

Termina-l de mancat numai in cazul in care i-ai acordat nota 10. Aminteste-ti doar cate deserturi cu gust mediocru ai mancat si apoi ai regretat! Daca obiectivul tau este sa pierzi in greutate, acorda doar doua note de 10 pe saptamana.

Tine un jurnal al alimentelor

Tine evidenta mancarii zilnice (produse alimentare, cantitate, ora mesei): aceasta este o strategie care si-a dovedit eficienta de-a lungul timpului. Nu numai ca te va face sa reflectezi inainte de a deschide gura, dar iti permite sa evalueze dificultatile, in momentul in care acestea apar. De exemplu, ai sarit peste o masa, iar consecinta a fost ca ai ciugulit toate seara? Invata din experientele proprii!

Nu sari peste mese sau gustari

Daca sari peste micul dejun, mai mult ca sigur ca vei exagera cu mancarea in acea zi. Pare pe dos ce spun? Nu-i asa. Micul dejun contribuie la mentinerea unui nivel constant de energie in timpul zilei. Cei care mananca mult seara, sar de multe ori peste micul dejun si ajung la cantitati uriase de alimente.

Imparte mancarea strategic

Pentru a economisi timp cu pregatirea meselor, nu arunca resturile! De exemplu, atunci cand faci pui, legume sau paste pentru cina, pastreaza resturile pentru masa de pranz de a doua zi. Pune puiul ramas la congelator pentru un sandvis sau pentru o salata.

Fa miscare

Fa sport regulat. Activitatea fizica, cum ar fi mersul pe jos, are ca efect atat cresterea numarului de calorii arse, cat si pierderea grasimii.

Recomandari