Dieta pentru vara - ce sa mananci ca sa slabesti rapid

Dieta pentru vara - ce sa mananci ca sa slabesti rapid
  calendar_month        
Autor: Laura Galan

Vrei sa arati bine in costum de baie si pantaloni scurti? Atunci trebuie sa incepi sa te pregatesti inca de pe acum pentru a arata senzational la vara. Nu este nevoie sa tii o dieta drastica. Secretul unei diete rapide si eficiente este sa consumi alimente sanatoase, care au calorii putine.

Acum iti este si mai usor sa te feresti de alimentele "grele" din frigider. Odata cu venirea primaverii, pietele s-au umplut de legume si fructe revigorante, care iti fac cu ochiul si te imbie sa le consumi mai des.

Un sfat important: tine-te departe de tocanite si gatitul cu sosuri si maioneze.

Sunt bune, dar nu te ajuta sa slabesti pana la vara. Descopera care sunt cele mai bune alimente pentru a da jos kilogramele in plus.

77636.jpg


1. Ananas
Ananasul este un fruct exotic delicios, plin de vitamine si minerale. Profita de beneficiile ananasului pentru a-ti pregati smoothie sau suc natural. Bogat in fibre, ananasul iti confera rapid senzatia de satietate si, daca este consumat cu regularitate, are un efect pozitiv asupra diurezei, ceea ce inseamna ca vei elimina apa in exces.



77634.jpg


2. Coriandru
Coriandrul are numeroase beneficii asupra sanatatii tale, printre care si arderea rapida a caloriilor. Frunzele de coriandru abunda in fibre, fier, zinc, acid folic, fosfor, vitamina K si multe alte vitamine si minerale. In plus, are o aroma senzationala si inlesneste procesul de digestie. 100 de grame de coriandru are 279 de kcal, 52 de grame de carbohidrati si 22 de grame de proteine.




77632.jpg

3. Ardei gras
Ardeiul gras rosu este o sursa excelenta de antioxidanti, vitamina A si C. Ardeii verzi si cei galbeni contin ceva mai putina vitamina A, dar sunt la fel de buni si te vor ajuta sa slabesti fara a depune prea mult efort.

Cercetatorii au demonstat ca un consum zilnic de 200 de grame de ardei gras proaspat scade cu pana la 20% procesul de depunere a grasimilor.



77635.jpg


4. Fasole verde
Fasolea verde este un aliment cu un continut caloric mic, insa este plina de fibre si fier. Pe langa faptul ca te va ajuta sa ai o digestie buna, fasolea verde iti va prelungi senzatia de satietate si vei simti nevoia sa mananci mai rar.



53629.jpg


5. Nuci
Nucile au un continut ridicat de fibre si sunt pline de grasimi, insa este vorba de grasimi sanatoase (acizi grasi omega 3 care imbunatatesc metabolismul si ajuta la arderea mai rapida a caloriilor). Nucile pot fi consumate in loc de gustarile nesanatoase, cum sunt chipsurile, sticksurii sau biscuitii.



77637.jpg


6. Sardine
Poate ca nu sunt cele mai apetisante alimente, insa sardinele sunt extrem de benefice daca vrei sa slabesti. Micii pestisori contin proteine care stabilizeaza glicemia si constituie o sursa excelenta de coenzima Q10, vitamina B12, seleniu, omega 3, calciu, fosfor si vitamina D. Aceasta din urma se gaseste in foarte putine alimente, deci merita profitat.





77638.jpg


7. Banane
Banana este unul dintre cele mai consumate fructe din lume. Mult timp s-a crezut ca ingrasa, insa, de fapt, te ajuta sa slabesti. Cercetatorii au descoperit ca bananele contin amidon rezistent care accelereaza slabirea. In plus, bananele refac aportul de potasiu, minerala pe care organismul o pierde in timpul sedintelor de la sala de fitness sau in timpul altui efort fizic.



77633.jpg


8. Lamai
Dintre toate citricele, lamaile te ajuta cel mai mult in cura de slabire. Uneori, consumul de apa nu iti potoleste setea si esti tentata sa bei sucuri carbogazoase. Renunta la acest obicei si adauga in apa plata multa lamaie.

Recomandari