Dieta si menstruatia

Dieta si menstruatia
  calendar_month        
Daca suferi din cauza dismenoreei, a sindromului premenstrual sau din cauza menstruatiei neregulate atunci ai gasit rezolvarea.

Amelioreaza-ti acum simptomele ciclului menstrual si imbunatateste-ti starea ta prin intermediul unei diete corespunzatoare.

Cat dureaza o astfel de dieta?

Deficientele de substante din oganism provoaca o serie de simptome neplacute atunci cand suntem la menstruatie. Daca vei tine cont de alimentele indicate atunci imbunatatirile nu vor intarzia sa apara.

In plus, aceasta dieta este mai mult un regim alimentar. Este un stil de viata sanatos. In toata aceasta perioada nedeterminata vei consuma numai alimente sanatoase, fara coloranti chimici sau alte substante sintetice.

Ameliorarile vor fi resimtite abia dupa trei luni in care vei manca numai alimentele indicate.

Nu renunta!

O dieta stricta ar putea sa te puna pe ganduri. Cu siguranta ca vor exista perioade de declin in care vei spune,"gata…voi renunta!", insa cu multa ambitie si putere de control psihic vei reusi. Nu considera aceasta dieta o metoda de maltratare, ci o cale spre o viata mai linistita si mai sanatoasa.

Iata lista alimentelor cheie:

Alimente cat mai neprocesate

Indiferent ca este vorba de procesarea lor industriala de diferite forme sau de cea termica pe care o practicam des in bucatarie, alimentele trebuie sa fie consumate cat mai mult in forma lor naturala.

Include in alimentatia cat mai multe vegetale verzi.

Ai grija ca ele sa nu ajunga prea oxidate sau prea vechi. De exemplu, studii de specialitate au dovedit ca spanacul abia cules are mai multe substante active benefice decat cel cules mai tarziu cu doua zile.

Orezul integral, tofu si mancarurile obtinute prin fermentatie sunt singurele alimente procesate permise in aceasta dieta.


Alimentele organice si bioactive

Alimentele organice si bioactive sunt cu mult mai delicioase decat cele procesate sub diverse forme. Acestea contin si foarte multe vitamine si substante nutritive. Studiile din ultimii ani au demostrat ca alimentele nemodificate genetic si cresterea lor in medii cat mai pure, fara fertizilzatori, hormoni si pesticide imbunatatesc considerabil starea de sanatate a indivizilor.

Radacinoasele

Radacinoasele sunt vegetale ce contin foarte multe minerale si vitamine necesare oricarei femei. Vitamina C este una dintre ele.

Cerealele integrale

Orezul brun, porumbul, ovazul, secara, meiul, hrisca, amarantul si graul, toate integrale. Consuma-le pe acestea cu putina apa calduta.

Semintele

Arahidele si fisticul fac parte din lista alimentelor nepermise. In afara de acestea poti consuma orice aliment de acest fel. Dupa ce ai desfacut punga este recomandat sa o tii la frigider. Astfel vei evita rancezirea lor.

Fructe

Poti manca, insa fara a face excese, orice fructe de sezon preferi. Cu cat mai variate cu atat mai mult vei sta mai departe si de alergii.

Uleiuri

Sunt permise numai cele presate la rece. Folositi-le pe cele de susan si de masline.

Acizi grasi esentiali

Pe acestia ii poti consuma din produse cu ulei de in. O sursa bogata in acizi grasi esentiali ii gasesti si in carnea proaspata de peste si laptele nefiert de capra.

Tofu

Tofu este un produs facut din boabe de soia si reprezinta o bogata sursa de proteina vegetala.



Tamari sau shoyu, adica sosul de soia il poti folosi in loc de sare pentru salatele de cruditati.

Apa

Consuma opt pahare de apa pe zi. Apa este un element esential pentru intregul organism. Aceasta detoxifica corpul si previne deshidratarea lui, o problema des intalnita atunci cand femeile sufera din cauza sindromului prementrual.

Daca ai montat un filtru pentru curatirea apei atunci schimba-l ori de cate ori este nevoie. Cele din argint sunt cele mai eficiente.

Daca nu ai inca o instalatie de acest gen atunci bea numai apa comercializata la sticla.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Diferenta dintre barbat inselat si femeie inselata
  • person

    "iubirea nu are timp trecut!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right