Slabeste rapid cu aceste trucuri in bucatarie

Slabeste rapid cu aceste trucuri in bucatarie
  calendar_month        
Pentru a pierde din greutate, este necesar sa apelezi la o dieta si sa faci sport. Pe langa acestea, exista cateva lucruri din bucataria ta care te pot ajuta sa pierzi in greutate.

Blenderul

Conform unor studii recente, persoanele care mananca hrana pasata (transformata in piure) consuma cu pana la 350 calorii mai putin comparativ cu persoanele care mananca hrana solida. Foloseste blenderul ori de cate ori ai ocazia pentru a face piureuri din legume, fructe si alte ingrediente. Piureurile sunt mai putin dense, ceea ce duce la consumul unui numar mai mic de calorii. In plus, piureurile contin fibre si apa, care dau senzatia de satietate, ajuta sistemul digestiv si ofera nutrientii necesari organismului. In acest fel, consumi aceeasi cantitate de hrana ca atunci cand aceasta ar fi solida, insa cu mai putine calorii.

Farfuriile

Cei mai multi oameni au tendinta sa-si umple farfuria din care mananca, indiferent de tipul si dimensiunile acesteia. Adesea este dificil sa-ti dai seama ca un castron tip cana, pentru ciorba, este mai adanc si are un volum mai mare decat farfuria obisnuita pentru ciorba. De aceea, risti sa-ti pui mai multa mancare decat ai in realitate nevoie si, prin urmare, vei consuma mai multe calorii. Schimba farfuriile si recipientele cu unele mai mici. Sunt mari sanse sa te saturi chiar si cu o cantitate mai mica de mancare.

Fructele

Fructele sunt unele dintre cele mai recomandate alimente pentru sanatatea organismului. Multi oameni, insa, isi amintesc sa manance un mar o data la cateva zile sau chiar saptamani. Cumpara un platou deosebit si aseaza-l undeva pe masa, la vedere. Rasfata-te cu fructe de sezon, precum prunele in toamna sau nectarinele in vara. Tine permanent pe platou fructe disponibile pe toata durata anului, precum bananele. Un platou cu fructe proaspete este intotdeauna apetisant si va fi mereu la indemana.

Plante aromatice

Adu un suflu de prospetime in bucataria ta prin cateva ghivece cu plante aromatice. Aceste plante in stare proaspata aromeaza mancarea fara sa adauge calorii, ceea ce le face mai sanatoase decat sosurile, grasimile, zaharul etc. Oregano, mararul, cimbrul si rozmarinul contin antioxidanti benefici pentru sanatatea ta. Poti folosi plantele in stare proaspata in aproape orice fel de mancare, de la aperitive la supe, de la feluri principale la sandwich-uri si chiar in bauturi.

Apa

Se stie deja cat de important este sa te hidratezi constant, pe toata durata zilei. Fa-ti un obicei din a consuma 1-2 pahare de apa rece inainte de fiecare masa. Studiile arata ca apa bauta inainte de a manca duce la un consum mai redus de hrana, cu aproximativ 80 de calorii in minus. Poti aroma apa cu bucatele de citrice sau cu ierburi aromatice.

Televizorul

Daca obisnuiesti sa mananci si sa te uiti la televizor, este recomandat sa renunti la acest obicei. Conform unor studii, persoanele care iau masa in fata televizorului tind sa manance mai mult decat cele care se concentreaza numai asupra mesei, fara sa fie distrase.

Mananca acasa

Multe restaurante se bazeaza pe produse culinare bogate in calorii, sare si grasimi saturate. Poate fi tentant sa dai o fuga pana intr-un magazin de unde poti cumpara la pachet mancare gatita sau sa faci o comanda acasa. Alege in schimb mancarea gatita de tine. Daca esti o persoana ocupata, poti pregati o cantitate mai mare de hrana, pe care apoi sa o congelezi. Fa salate, tocanite, supe si pune legume si fructe crude in casolete.



Autor: Elisa Costache

Recomandari

Newsletter Ele.ro

m am tuns
  • person

    "nu inteleg de ce nu preia jurnalul"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right