Slabeste uniform in doar 7 zile. Meniul complet!

Slabeste uniform in doar 7 zile. Meniul complet!
  calendar_month   update 08 Oct 2013, ora: 16:12   photo_cameraSlabesti uniform    
Atunci cand urmezi o dieta nu este important doar numarul de kilograme pe care reusesti sa il dai jos, ci si felul in care o faci. O piele lasata are un aspect inestetic si nu va fi o priveliste prea placuta nici pentru tine si nici pentru iubitul tau. De aceea, iti prezentam dieta cu ajutorul careia vei slabi uniform in numai o saptamana.

Cum sa slabesti rapid, mancand de sase ori pe zi

Pentru un corp tonifiat, planul dietei de 7 zile trebuie combinat, pe cat posibil, cu o stare fizica activa, deci va trebuie sa faci si putina miscare, cum ar fi mersul pe jos. In toata aceasta saptamana trebuie sa bei intre 5 si 8 pahare de lichide pe zi, cu precadere apa si ceai din plante. Ai grija sa nu pui zahar in cafea sau in ceai.

Ziua 1

Micul dejun

Se recomanda o salata de fructe din doua fructe kiwi, o portocala si un mar. Pe langa aceste fructe hranitoare si pline de vitamine, poti consuma o cutie mica cu iaurt degresat. Se recomanda si putine nuci sau migdale.

Pranz

Pentru pranz ai nevoie de un avocado copt bine si 100 de grame de fructe de mare sau cateva bucati de surimi. Adauga si doua linguri de tzatziki si ai meniul complet.

Cina

La cine trebuie sa mananci peste. Alege un filet de 100-150 de grame de peste alb pe care sa il tragi la tigaie, in putin ulei de masline cu rozmarin.

Ziua 2

Micul dejun

Fa-ti doua oua jumari la care sa adaugi o felie mica de bacon si jumatate de fruct de avocado copt.

Pranz

O salata tzatziki la care sa adaugi rosii si ceapa tocate marunt, pe care sa o asezonezi cu 5 masline negre si 50 de grame de branza feta degresata.

Cina

Cina de marti este dedicata mielului. Daca nu ai mile poti sa inlocuiesti cu 150 de grame de curcan. Carnea se prepara la gratar si se serveste cu o lingura de tzatziki si putina conopida fiarta.

Ziua 3

Micul dejun

Smoothie din 200 de ml de lapte degresat si o banana.

Pranz

O portie de spanac, putine migdale, 100 de gr de piept de pui tocat marunt si, ca desert, cateva boabe de struguri sau fructe de padure.

Cina

100 de gr de pipet de pui la gratar, 25 de gr de branza rasa (degresata) pe deasupra si mazare verde.

Ziua 4

Micul dejun

Doua mere taiate felii.

Pranz

Salata de varza cu morcovi, amestecata cu un dressing fara grasime si doua lingurite de ulei de masline. mixed with a little low-fat dressing and 2tsp olive oil. Adauga 100 de grame de creveti prefierti.

Cina

100 de grame de friptura de vita la gratar, servita cu o salata de varza.

Ziua 5

Micul dejun

O felie de ananas sau pepene si 125 de grame de iaurt degresat.

Pranz

O salata de ton cu porumb si putin suc de lamaie.

Cina

Frittata din doua oua, ciuperci maruntite, sparanghel si putina sunca. Garniseste-o cu mazare.

Ziua 6

Micul dejun

Ompleta cu 50 de gr de somon afumat. Un pahar de fresh de portocale.

Pranz

Salata Caprese din mozzarella, avocado, rosii, ulei de masline si putin busuioc proaspat.

Cina

Supa de legume sau de mazare. O para sau un mar.

Ziua 7

Micul dejun

Doua felii de bacon cu 200 de gr de fasole batuta. Un pahar de suc de portocale.



Pranz

100 de gr de pui la rotisor cu salata verde.

Cina

Supa de legume (200 de ml) cu patru inimi de anghinare si doua felii de sunca.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Try 2 learn from mistakes
  • person

    ""never give up!""

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right