Campania Amway One by One

Campania Amway One by One
  calendar_month        
Campania Amway One by One a schimbat viata a 6 milioane de copii in 5 ani

In luna martie, campania Amway "One by One" aniverseaza intrarea in al saselea an de ativitate in sprijinirea copiilor din peste 50 de tari, printre care si Romania.

Incepand din 2003, "One by One" a influentat vietile a peste 6 milioane de copii prin intermediul angajatilor si al distribuitorilor Amway, care au contribuit cu 1 milion de ore de voluntariat si au donat peste 70 de milioane de dolari.

"In fiecare tara si in fiecare colectivitate in care Amway functioneaza, oamenii nostri raspund prompt nevoilor individuale ale copiilor," a declarat Dana Boals, Vice President of Corporate Citizenship al Amway. "Multumirile noastre merg catre miile de angajati si distribuitori care s-au implicat in Campania One by One si au facut o diferenta in viata copiilor."

Cu ajutorul programelor "One by One" (www.amwayonebyone.com), angajatii si distribuitorii Amway sprijina sute de organizatii nonprofit in peste 50 de tari, adresandu-se tuturor necesitatilor copiilor.



Cu rezultate la nivel global, campania Amway "One by One" actioneaza prin crearea unui cadru general care ofera fiecarei piete flexibilitatea de a genera parteneriate locale pentru rezolvarea problemelor diverse cu care copiii comunitatilor respective se confrunta.

In Romania, in cadrul aceste campanii, Amway sprijina UNICEF in proiectul Maternitatea- prieten al copilului

Proiectul consta in reamenajarea saloanelor din maternitate pentru ca noul nascut sa poata sta alaturi de mama inca de la inceput, in actiuni de promovare a alaptarii pentru sanatatea copilului si in activitati de training pentru cadrele medicale si pentru mame.

Proiectul, care s-a incheiat deja la Sibiu, a demarat in 2008 si in Bucuresti, la Maternitatea Sf. Pantelimon. In cursul anului trecut Amway Romania a donat peste 220 000 RON pentru acest program, bani proveniti direct de la companie, dar si de la distribuitorii Amway (donatii directe sau fonduri provenite din achizitionarea de insigne, calendare si felicitari UNICEF).

Amway Romania comercializeaza insigne, calendare si felicitari UNICEF, iar banii stransi in urma vanzarii lor merg la UNICEF. De asemenea, in cadrul evenimentelor mari ale Intreprinzatorilor Privati Autorizati Amway se organizeaza tombole, iar sumele colectate se doneaza catre UNICEF.

Amway se bazeaza pe o serie de valori si incurajeaza oamenii sa isi sporeasca potentialul si, concentrandu-si eforturile pe imbunatatirea vietii copiilor, prin Campania One by One Amway ofera copiilor resursele de care au nevoie pentru a trai, a invata si a se juca. Numeroasele programe One by One se concentreaza pe patru aspecte principale: locuinta, reusita, educatie si joaca.

Locuinta

In multe tari, copiilor le lipseste strictul necesar pentru o viata decenta. Cand sunt ingrijiti, viitorul lor este nelimitat. In Tailanda, copiilor nascuti cu o boala genetica li se da un nou zambet si o noua speranta pentru viitor, printr-o operatie chirurgicala la nivelul cerului gurii.

In Kenya, familiile din cele mai indepartate regiuni vor beneficia de vaccinuri de imunizare pentru copiii nou-nascuti, vaccinuri sustinute financiar prin donatii de la distribuitorii Amway din Europa, in parteneriat cu UNICEF.

In Mexic, oamenii dintr-un sat izolat din munti primesc lapte pentru copii si ingrijire medicala pentru a asigura existenta generatiei viitoare.



Reusita

Copiii au un potential nelimitat, dar uneori ei au nevoie de ajutor pentru a se dezvolta. Anumite programe sustin copiii cu nevoi unice sa isi descopere abilitati speciale.

In Japonia, angajatii si distribuitorii lucreaza cu echipa de la Olimpiada Speciala pentru a promova competitia si performanta atletica printre copiii cu dizabilitati.

In Statele Unite, distribuitorii strang fonduri prin intermediul unor targuri de Paste, fonduri care asigura terapie specializata pentru copii. In India manualele Braille dau posibilitatea studentilor orbi de a experimenta o lume a imaginatiei si a intelegerii.

Educatie

Educatia deschide usi catre un viitor stralucit si catre intelegere cu oamenii si mediul din jurul nostru. Angajatii si distribuitorii Amway ii ajuta pe copii sa creasca si sa se dezvolte prin educatie, sustinere financiara, imbogatire culturala.

In China, distribuitorii Amway predau ore in scolile elementare pentru copiii imigrantilor prin intermediul Proiectului Sunshine dezvoltat cu fundatiile China Children si Youth Foundation. Studentii tineri sunt capabili sa-si urmeze visurile de a deveni medici si manageri, prin burse fondate de distribuitorii din Taiwan.

In Malaezia, parintii si familiile frecventeaza sedinte de pregatire impreuna cu copiii pentru a le imbunatati respectul de sine si pentru a promova relatiile apropiate in interiorul familiei.

Joaca

Copiii cresc si se dezvolta armonios si datorita experientelor de viata, in marea majoritate manifestate sub forma jocului. Amway contribuie prin furnizarea unui spatiu adecvat si a resurselor necesare pentru a asigura copiilor locuri de joaca adecvate.

In Korea, Amway coordoneaza activitati dupa programul de scoala pentru copiii care altfel ar fi singuri acasa. Intr-un spital din Rusia, pacientii merg intr-o sala de joaca, fondata de Amway/UNICEF, iar intr-un oras situat in apropierea sediului Amway SUA, copiii privesc cu emotie, in timp ce 200 de angajati Amway construiesc un teren de joaca intr-o singura zi prin parteneriatul cu KaBOOM.


Despre Amway

Amway (www.amway.com) este lider mondial in industria vanzarilor directe. Fondata in 1959 ca distribuitor de produse de ingrijire a locuintei, Amway s-a extins si diversificat peste ani si azi acest lucru se observa in special din vanzarile de suplimente alimentare Nutrilite si produse de ingrijire a tenului si cosmetice Artistry. Amway a ajutat milioane de oameni sa isi imbunatateasca vietile prin produse de cea mai buna calitate, oportunitatea de afaceri si implicarea in proiecte generoase, ca One by One pentru copii.

Despre Amway Romania

Compania Amway Romania Marketing S.R.L a intrat pe piata romaneasca in noiembrie 1997, fiind una dintre cele 57 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 1000 de produse din diverse game: NUTRILITE™, ARTISTRY™, E FUNKHOUSER™ NEW YORK, LOC™, SATINIQUE™, GLISTER™, TOLSOM™, HYMM™, etc.

Recomandari