Interviu BURP - accesorii pentru copilul din tine

Interviu BURP - accesorii pentru copilul din tine
  calendar_month        
Accesoriile ne completeaza tinutele si ne coloreaza viata. Avem placerea de a o prezenta pe Rodica Savulescu, designer de accesorii si brandul ei BURP care va va introduce in lumea micilor obiecte hand-made.

Absolventa de Comunicare si Relatii publice, cu experienta de redactor la publicatii online pe teme de fashion si well-being si cea de copywriter la Leo Burnett, Rodica si-a dorit dintotdeauna sa scrie, sa deseneze si sa creeze lucruri care sa fie purtate cu placere.

Dorinta ei s-a concretizat in BURP - un brand de accesorii urbane, in stil sweet'n'street.

Cum a inceput mica afacere?

79899.jpg




Rodica Savulescu: BURP a inceput in mod oficial de vreun an si jumatate, insa el exista ca idee cu mult inainte. Prin iarna lui 2006, eu si prietena mea Nicoleta ne-am apucat sa facem niste brose din piele, mai mult in joaca...si am creat vreo 10 personaje care ne-au amuzat si pe care i le-am adus Carlei Szabo, la Zebra Society.


79901.jpg



In ciuda temerilor noastre initiale, Carlei i-au placut, le-a pus la vanzare si, la putin timp dupa, a fost nevoie sa mai aducem. Atitudinea Carlei a fost un impuls pentru noi sa continuam.

Dar "afacerea" a inceput in momentul in care brand-ul nostru a primit un nume si un logo (catelul atomic.

Ce accesorii faci?

R.S.: Pana acum, la BURP am facut accesorii vestimentare si obiecte deco: brose, cercei, bratari, coliere, curele, gentute, portofele si brelocuri, respectiv tablouri funny cu aplicatii sau semne de carte (BURPmarks). Pe langa acestea, ne-am incercat mana si cu personalizarea unor obiecte vestimentare, pe care am numit-o in gluma "pimping": desene si aplicatii pe haine sau pantofi, customizarea nasturilor etc.


79900.jpg




Ce materiale folosesti?

Folosesc in principal piele naturala - de cele mai multe ori reciclata - si textile, dar si vinil, lemn sau orice alt material care mi se pare interesant. Dar in cazul accesoriilor vestimentare, pielea este materialul preferat.

Cat lucrezi la un accesoriu?

R.S.: Hmmm…n-as putea spune exact, pentru ca fiecare accesoriu este diferit si deci si timpul acordat variaza de la situatie la situatie. Uneori poate dura 15 minute, alteori cateva ore sau chiar cateva zile. Ideea este ca niciodata nu poti sti exact cat iti va lua sa realizezi ceva, pentru ca este vorba despre creatii unicat - deci de multe ori nu exista "precedent".




Oricum, timpul de productie nu este echivalent cu crearea unui accesoriu, pentru ca aici nu includem cristalizarea ideii si gasirea modalitatilor de realizare, incercarile de a pune in practica un concept.

Pare cam mult pentru o "Ursoaica Fomista" sau un "Iepure Freudian" , nu?

Unde iti gasesti inspiratia?

R.S.: E o intrebare buna, insa nu stiu sa raspund la ea. Nu prea gasesc eu inspiratia, mai mult ma gaseste ea pe mine...

In principiu, tot ce este in jurul meu ma inspira: prietenii, job-ul, oamenii pe care ii cunosc, muzica pe care o ascult, lucrurile pe care le vad, animalutele de pe strada sau de la Muzeul Antipa, verisoara mea de 3 ani, filmele…cum ziceam, cam tot.



Imi place intrebarea pentru ca BURP inseamna inspiratia mea + inspiratia celor care privesc/poarta accesoriile create de mine. Toate personajele BURP au un nume, o personalitate si o poveste proprie - poveste mereu deschisa, care poate fi interpretata pe mai multe niveluri, in functie de disponibilitatea privitorului.


79903.jpg



Pe langa o doza de superficialitate intentionata (la prima vedere), fiecare creatie BURP detine si niste mesaje ascunse - fie ele sociale, personale sau de orice alt tip. Oita Manelista, Girafa Biker sau Ursuletii Beti sunt astfel de exemple.

Pentru cine creezi? Cine iti poarta accesoriile?

R.S.: Eu creez pentru oricine iubeste conceptul BURP. Si pentru cei care nu vor sa creasca, fie ca este vorba de copii de 3-4 ani, de prietenii mei de 20 si ceva sau de bunicii trecuti de 70 de ani. Sloganul BURP este "nevergrowup" si invita la redescoperirea acelui feeling din copilarie, cand tot ce conta era sa te simti bine.

La ce tinute merg accesoriile tale?

R.S.: Accesoriile BURP merg la orice tinuta. Important este sa ii placa celui care le poarta.

Ai accesorii speciale pentru vara? Daca da, care ar fi?

79902.jpg



R.S.: Propunerea BURP pentru aceasta vara sunt curelele din banda elastica si aplicatii de piele, de purtat peste bluze sau rochii gen babydoll. Am creat o colectie de curele in culori tari, funky, foarte cool in acest sezon. In plus, in luna iunie a aparut o noua mini-colectie, COMICS, inspirata de benzile desenate si de super-eroi.

Cu toate acestea, accesoriile BURP nu sunt prea mult influentate de anotimpuri. Ursii nu se demodeaza niciodata.

In afara de site, unde iti putem gasi produsele?

R.S.: Site-ul www.burp.ro este "casa" BURP in acest moment, dar BURP kiddiez sunt innebuniti dupa vizite, asa ca ii puteti gasi in cateva magazine prin Bucuresti (Hippie Hippie Shake, Fado Design si foarte curand la Now&Wow, Ummagumma sau Kitchen).


79904.jpg



Iar de vreo luna, cativa au plecat in vacanta la mare, in Constanta (la Atelier ASA, Bulevardul Mamaia nr.190). Dar locul in care ii puteti gasi cu fiecare ocazie este targul My Grandma's Backyard, unde isi fac de cap in curtea bunicii, inconjurati de prieteni.

Ce nu-ti place in vestimentatia fetelor din Romania?

R.S.: O sa spun ce imi place. Imi place sa vad stilul mix & match pus in practica, imi plac hainutele colorate, print-urile, accesoriile funky, detaliile vintage. In principiu, orice outfit "with a twist" si tot ce inseamna a privi moda cu putina detasare si cu un strop de ironie. Imbracamintea ar trebui sa fie fun.

Ce le-ai sugera?

R.S.: Sa mai citeasca odata ultima fraza de mai sus. Si sa "nevergrowup".


Citeste si ">Interviu - accesorii de la Buburuze


Recomandari

Newsletter Ele.ro

Initiere in Personal Branding
  • person

    "impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional."

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right