Pavilion ITALIA la Romania Fashion Trends & Brands

Pavilion ITALIA la Romania Fashion Trends & Brands
  calendar_month        
In cadrul evenimentului ROMANIA FASHION TRENDS & BRANDS, se va organiza un pavilion al modei din Italia, unde 8 branduri vor prezenta colectiile toamna-iarna 2010-2011 si chiar tendintele primavara-vara 2011. Printre brandurile care vor expune, cele mai cunoscute publicului romanesc sunt: Carlo Pignatelli si Tombolini. Tombolini este prezent in Romania prin reprezentantul exclusiv, stilistul Adina Buzatu, aceasta folosind tinutele Tombolini pentru a realiza colectia TRENDS;

Reprezentantul brandurilor italienesti, a afirmat despre decizia de a participa: "Stim ca e criza, ca situatia e dificila atat pentru producatori cat si pentru retaileri, dar colectiile pe care le prezentam in cadrul expozitiei sunt de mare calitate, conform tendinteleor italienesti, iar preturile sunt foarte jos; o sa prezentam si colectii de nivel inalt, pretentioase , avand preturi relativ ridicate, dar avem si colectii mai joase (doar ca renume), dar calitatea foarte buna si care probabil vor fi atractia standului Italiei, iar piesa de rezistenta va fi colectia primavaa-vara a unui cunoscut brand pentru doamne, nu va dezvalui identitatea, va invit sa vizitati standul Italiei, a a afirmat D-l Caucci, agentul companiilor din Italia pentru piata din Romania.

De remarcat ca brandurile italienesti vr fi expuse pe o suprafata de peste 100 mp, aceasta suprafata fiind probabil cea mai mare din istoria targurilor de textile din Romania pentru un expozant.

Organizatorii mai au si alte surprize ( work-shopuri cu designeri, mese rotunde cu teme de real interes pentru specialistii in moda, prezentari de moda regizate de designerul Catalin Botezatu) in cadrul primului eveniment ce se intampla in Romania: vor fi prezentate colectiile toamna-iarna cu mult timp inainte de sezon, astfel incat reprezentatii magazinelor de profil sa poata realiza comenzi si acestea sa fie livrate la inceputul sezonului din toamna. E drept ca, tinand cont de ce se intampla prin targurile din tarile occidentale, suntem in urma, acolo prezentandu-se in aceasta perioada doar colectiile primavara-vara 2011, totusi e un pas inainte realizat si trebuie sa mergem inainte astfel incat, pe viitor, aceasta expozitie sa fie considerata un moment de lansare a colectiilor pentru anul care urmeaza.

Evenimetul RFTB se doreste sa fie un etalon al evenimentelor organizate in Romania in domeniul Modei, si tocmai de aceea se bucura si de promovare media de inalta tinuta, depasind un buget de 50000 euro/rate card.(printre mediile de promavare amintim: Europa Fm, Antena 1, Antena 2, Euphoria, TVR2, Libertatea, Story, etc)

Recomandari