Sepala & RSM - colectia toamna-iarna 2010
history_edu ele.ro calendar_month 09 Sep 2010, 16:14
Designerul de incaltaminte Mihaela Glavan si-a prezentat ieri colectiile Sepala si RSM de toamna-iarna 2010-2011.
Ambele colectii s-au facut remarcate prin formele pline de personalitate si varietatea modelelor prezentate.
Surpriza acestui sezon a fost reprezentata de aparitia bocancilor, care au avut un real succes printre invitati. In colectia Sepala se regasesc, de asemenea, pantofi cu tocul de pana la 11 centimetri, botine, cizme peste genunchi si genti plic.
RSM, linia de design pentru barbati a Mihaelei Glavan, a atras privirile atat datorita pantofilor clasici, cat si a modelelor de bocanci.
"Anul acesta, pentru colectiile de toamna-iarna Sepala si RSM, am avut o abordare putin diferita. Atat la incaltamintea pentru femei, cat si la cea pentru barbati, am introdus mai multe detalii cu influente punk-rock. Mi-a placut dintotdeauna sa combin materiale, texturi si sa dezvolt noi elemente de tipar", a declarat Mihaela Glavan.
Evenimentul a reprezentat un preview al colectiilor Sepala si RSM de toamna-iarna 2010-2011. Acestea vor fi disponibile online incepand cu 13 septembrie si in magazinul de pe Benjamin Franklin nr. 9 de pe 20 septembrie.
Mihaela Glavan si-a lansat propriul brand - Sepala - in 2003. Cu un design grafic, arhitectural si special, pantofii Sepala au fost remarcati atat in Romania, cat si la nivel international, incepand cu anul 2006 (Montreal Fashion Week, Cyprus Fashion Week).
Incaltamintea este realizata manual din materiale atent selectate pentru fiecare colectie in parte.
Brand-ul Mihaela Glavan a fost lansat oficial in 2008 (brand vandut in exclusivitate in showroomul situat in zona Unirii.
Este destinat pentru comenzi speciale si prezentari de moda).
RSM (Reconstructed Style for Men) este linia de pantofi barbatesti, lansata oficial in cadrul Romanian Fashion Week, in 2007.
Alte articole despre