Anchor Group anunta o premiera pe piata de retail din Romania

history_edu redactia ele.ro calendar_month 31 Mai 2010, 18:54
Grupul Anchor a lansat Optimo Card, un program unic de loialitate pe piata de retail din Romania, ce va functiona in centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania.
Atributul principal al cardului Optimo este sa ofere cumparatorilor discounturi directe si facilitati la plata produselor. Utilizatorii acestui card pot face cumparaturi exclusiv in Bucuresti Mall si Plaza Romania cu discount-uri de la 5% pana la 20% aplicate la pretul de raft in peste 80 de magazine partenere, pe tot parcursul anului. Optimo Card este valabil atat pentru plati cash, cat si pentru cele prin card.
Platind prin CardAvantaj de la Credit Europe Bank, utilizatorii Optimo Card vor beneficia nu numai de discount-urile disponibile, dar si de 3 rate suplimentare fara dobanda.
In viitorul apropiat programul Optimo Card va oferi si numeroase alte beneficii. Optimo Card isi propune sa imbunatateasca stilul de viata al utilizatorilor sai, putand fi folosit intr-o retea de magazine in continua crestere. Vor fi lansate promotii, stimulente si campanii pe care Grupul Anchor le va dezvalui pe parcurs.
Programul Optimo Card se lanseaza si cu o prima promotie care va oferi o excursie de weekend la Istanbul, unde castigatorul se va deplasa cu un avion particular si va fi cazat la hotelul exclusivist Swissotel de pe Bosfor.
Persoanele interesate pot obtine cardul personalizat de la birourile de informatii din cadrul centrelor comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania sau pot opta pentru livrarea acestuia la domiciliu sau la orice alta adresa indicata pe formularul de aplicare pentru Optimo Card, existent pe www.optimocard.ro.
"Obiectivul nostru a vizat mai mult decat crearea unui program de loialitate. Scopul Optimo Card este sa imbunatateasca stilul de viata al utilizatorilor sai oferindu-le discounturi, facilitati la plata produselor, dar si promotii si surprize continue. Acest program unic a putut fi realizat prin participarea magazinelor partenere gazduite de cele doua centre comerciale si prin contributia Credit Europe Bank si Anchor Group. Optimo Card este un exemplu foarte important al rezultatului unor parteneriate de succes", a declarat Ibrahim Paskoy CEO Anchor Grup.
Alte articole despre
Recomandari
Newsletter Ele.ro





INCEPUT...
- person
"~~~viata nu se masoara in respiratii pe minut, ci in momente kre iti taie rasuflarea...~~~"