Fa campanie parului sanatos

Fa campanie parului sanatos
  calendar_month        
Farmec Cluj-Napoca te invita sa te inscrii in comunitatea celor care vor fi, timp de o luna, ambasadorii gamei de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament.


Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, da startul, pe 20 septembrie, campaniei Gerovital Plant Tratament Word of Mouth, prin care va alege 40 de persoane active in retelele sociale si pe bloguri, pentru a face cunoscuta gama de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament, care numara in acest moment 8 produse diferite.

Proiectul este realizat impreuna cu echipa Trender.ro, specializata in campanii de marketing "prin viu grai".

Gerovital Plant Tratament este una dintre cele mai apreciate game Farmec si are la baza ingrediente cu efecte benefice asupra parului, precum petroleum, vitamine esentiale, keratina, complexe bioactive, declara Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca.

Pentru ca produsele se bucura de recunoasterea consumatorilor in ceea ce priveste eficienta, am decis sa extindem gama cu produse noi, specializate si sa ii crestem vizibilitatea, printr-o noua varianta de prezentare.

Cei 40 de trenderi vor participa activ in campanie si vor fi selectati dupa ce se vor inscrie pe pagina destinata proiectului , unde vor completa un chestionar creat special pentru ei. Perioada de inscriere este 20 septembrie - 1 octombrie.

Participantii selectati de Farmec dupa completarea chestionarului vor primi acasa seturi de produse pentru ingrijirea parului, in functie de propriile nevoi si vor posta ulterior pe blog-ul personal, pe pagina de Facebook sau pe contul de Twitter impresiile lor despre produsele testate. De asemenea, ei trebuie sa imparta prietenilor mostre ale produselor si sa adune opiniile acestora in rapoarte pe care le vor inregistra pe site.

La finalul campaniei, dupa 4 saptamani de testare a produselor, cel mai activ trender al gamei Gerovital Plant Tratament va fi premiat cu un tur complet la sediul Farmec din Cluj-Napoca, pentru a afla cum sunt realizate produsele cosmetice.

Mai multe detalii despre regulamentul campaniei Gerovital Plant Tratament Word of Mouth si despre pasii pe care trebuie sa ii urmeze participantii pentru a se inscrie in proiect si pentru a intra in posesia produselor, gasiti pe site-ul www.farmec.ro sau direct pe pagina de campanie .

Recomandari