Gerovital Plant Crema Hidratanta este Produsul Anului 2011 in Romania

Gerovital Plant Crema Hidratanta este Produsul Anului 2011 in Romania
  calendar_month        
Brandul Gerovital a primit o noua confirmare a aprecierii de care se bucura in randul consumatorilor romani, acestia desemnand Crema Hidratanta Gerovital Plant Produsul Anului, in categoria "Crema de fata".

Crema Hidratanta Gerovital Plant este singurul produs romanesc care a fost premiat in cadrul Produsul Anului 2011, in urma voturilor a 4000 de respondenti.

Rezultatul astfel obtinut este si o consecinta a cercetarii continue si inovatiei permanente, care plaseaza brandul Gerovital ca "deschizator de drumuri" pe segmentul produselor de ingrijire a tenului. Inovatia noii game consta in formularile fara conservanti, fara parabeni, cu extract organic de floare de colt si un complex de plante autohtone, recunoscute pentru beneficiile lor.

In urma evaluarii instrumentale, rezultatele au relevat faptul ca, folosind Crema Hidratanta Gerovital Plant, nivelul de hidratare a crescut cu pana la 49,4% dupa o ora de la prima aplicare, alaturi de un efect semnificativ de crestere a elasticitatii pielii cu 60%. Crema hidratanta Gerovital Plant contine extract organic de Floare de Colt, cu efecte antioxidante si calmante, protejand pielea impotriva factorilor de mediu nocivi.

Incepand din aceasta luna, a fost lansata o pagina dedicata tuturor celor care folosesc Gerovital, prin intermediul careia consumatoarele Gerovital sunt invitate sa impartaseasca experientele, impresiile si parerile despre produsele Gerovital.

Pagina "Si eu folosesc Gerovital!" poate fi accesata la adresa www.gerovital.ro.

Brandul Gerovital s-a dezvoltat constant de-a lungul timpului, reunind in prezent gamele Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Sun, Gerovital Body Slim, Gerovital Plant Forte, Gerovital Plant Balsam de Buze.
Proiectul Produsul Anului a inceput in 1987, in Franta, in urmatorii ani extinzandu-se in peste 35 de tari precum: SUA, Africa de Sud, India, Brazilia, Marea Britanie, Spania, Italia si multe altele.

In Romania, Produsul Anului se afla la cea de-a treia editie, reunind alegerile a 4000 de respondenti, in cadrul unui studiu de piata desfasurat de catre Dedicated Research.

Recomandari