Jolidon la Stil Paris 2008

Jolidon la Stil Paris 2008
  calendar_month        
Compania multinationala Jolidon, unul dintre cele mai mari succese romanesti ale ultimilor ani, a inceput si anul 2008 in forta.

Dupa participarea la cea mai importanta manifestare de gen pe plan mondial - Salonul International de Lenjerie de la Paris - unde a lansat o noua marca, Jolidon a anuntat ca va participa anul acesta, in luna martie, si la Salonul International de Franciza de la Paris, alaturi de nume mari precum Morgan, Groupe, Etam, Yves Rocher, Lejaby, Valege, Parah si Calida.

Odata cu aniversarea a 15 ani de existenta, producatorul roman de lenjerie Jolidon a participat in perioada 24-27 ianuarie 2008 la cel mai prestigios eveniment din domeniu pe plan mondial: Salonul International de Lenjerie Paris.

Evenimentul a reunit anul acesta 585 de brand-uri, 140 de colectii noi si peste 22.000 de vizitatori. Jolidon a re-lansat aici brandul Prelude, care a beneficiat pentru prima oara de un stand propriu, in zona dedicata marilor designeri si lenjeriei sofisticate, de lux.

Tot cu aceasta ocazie, Jolidon a lansat marca Jolidon Clandestine, un alter ego al femeii sofisticate, moderne, constienta de dualitatea rolurilor feminine, rebela in secret, misterioasa si provocatoare la extrem.

Cu scopul de a permite marcilor sa-si dezvolte reteaua de distributie sau lanturile specializate, Salonul International de Lenjerie de la Paris a propus vizitatorilor sai un "Traseu al Francizei", in care a fost inclusa si marca Jolidon.

Pe intreaga durata a salonului, au fost programate intalniri francizorii, iar o zi de conferinte a fost dedicata francizei si expertilor care consiliaza viitori francizati.

Avand deja 10 magazine in Franta, Jolidon a intrat in circuitul francizelor internationale alaturi de marci precum Lejaby, Valege, Parah si Calida. In martie Jolidon va participa si la Salonul International de Franciza de la Paris (Franchise Expo Paris).


In ultimii ani, firmele autohtone au inceput sa urmeze, in acest domeniu, modelul marilor companii internationale, Jolidon numarandu-se printre putinele marci romanesti care vand francize pe pietele externe, cum ar fi Rompetrol, Mobexpert sau Romstal.

Recomandari