Copiii cu malformatii cardiace pot fi recuperati complet

Copiii cu malformatii cardiace pot fi recuperati complet
  calendar_month        
Copiii cu malformatii cardiace, care au avut sansa sa fie operati la timp, au aratat, in cadrul evenimentului "Vreau sa fiu", ca pot fi recuperati integral si pot duce o viata normala.


Evenimentul a fost organizat de compania Procter&Gamble, in cadrul campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri".

Copiii operati pe cord s-au jucat alaturi de alti copii, au intrat in lumea povestilor si au vorbit despre visele si sperantele lor. Interventiile chirurgicale, efectuate la timp, le-au oferit sansa de a avea o viata normala: merg la scoala, practica sporturi si spera ca intr-o zi sa ajunga ceea ce-si doresc.

Alaturi de " magicianul " Marian Ralea, printese si personajele din desenele animate, copiii au invatat sa mearga pe catalige, au cantat, au dansat si s-au lasat fermecati de maestrul iluzionist care le-a dezvaluit o lume in care orice este posibil.

Copiii care doresc sa devina medici si-au testat cunostintele si au prescris leacuri Ursului bolnavior, iar Vrajitoarea a primit lectii de bune maniere din partea celor mici care vor sa fie profesori. Pasarila Lati Lungila a avut nevoie urgent de un inginer iscusit pentru piciorul care i s-a defectat, iar Lupul Cantacios a invatat cantece in limba lupeasca de la viitorii cantareti.

93577.jpg


Livia Dila a venit si ea sa isi retraiasca visurile din copilarie si a incurajat-o pe micuta Maria-Sophia sa urce pe scena tuturor povestilor, iar Bianca Brad a intrat si ea in joc alaturi de fiul ei Luca si a ajutat Pasarea Maiastra sa zboare.

Orice copil poate avea sansa la o viata normala, iar campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri" isi propune sa indeplineasca visele copiilor nostri, ajutandu-i sa fie sanatosi si sa creasca mari.

Despre campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri"
Compania Procter & Gamble a lansat a doua editie a campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri". Editia din acest an, derulata in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie 2009, isi propune sa continue demersurile intreprinse anul trecut pentru salvarea vietii copiilor cu malformatii cardiace.

In acest an, campania sprijina infiintarea unei sectii de cardio-chirurgie pediatrica la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Maria Sklodowska Curie" din Bucuresti, prin intermediul unui parteneriat tripartit intre Procter&Gamble, spitalul "M. S. Curie" si Ministerul Sanatatii. Sectia va avea o capacitate de a opera 200 de copii anual. Procter&Gamble isi propune sa realizeze o donatie de minim 1,2 milioane RON, fondurile provenind din vanzarea produselor participante la campanie.

Un alt obiectiv al campaniei este informarea parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, pentru depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale, in vederea diagnosticarii timpurii si initierii tratamentului adecvat.

63943.jpg



Produsele Procter&Gamble, participante la editia din 2009 a campaniei, sunt: Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Wash&Go, Head&Shoulders, Pantene, Gillette blades&razors si Blend a med. Toate produsele participante vor fi marcate corespunzator in magazine cu insemnele campaniei.

Malformatiile cardiace in Romania
In Romania exista o singura clinica specializata in chirurgie cardio-vasculara pediatrica: Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT). Institutul ar trebui sa faca fata celor 900 de copii care trebuie operati in primul an de viata, dintre cei 1000-1200 care se nasc anual cu malformatii cardio-vasculare grave. Din pacate, capacitatile existente permit operarea in tara, in fiecare an, a doar aproximativ 300 de copii.



Editia 2008 a campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri", a contribuit la dotarea unui al doilea bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT) si la specializarea in cardiologie interventionala, in Elvetia, a unui medic de la IBCvT. Valoarea totala a fondurilor donate in cadrul campaniei a depasit 1,2 milioane de RON.

Pentru ca nu toti copiii cu malformatii cardiace ajung in timp util la Targu Mures pentru a fi salvati, Procter & Gamble a hotarat sa sustina si in acest an aceasta cauza prin sprijinirea proiectului de la Spitalul "M. S. Curie" din Bucuresti.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

ce e fericirea
  • person

    "traieste dupa propriile reguli,nu lasa altii sa traiasca pentru tine"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right