Apare o noua televiziune in Romania. Ce vor putea urmarii telespectatorii
history_edu ele.ro calendar_month 09 Dec 2024, 21:03
In peisajul televiziunilor din Romania, apare un nou jucator promitator: Boom TV. Acest proiect ambitios, care vizeaza redefinirea modului in care publicul consuma muzica la televizor, a obtinut recent licenta audiovizuala din partea Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Cu o oferta diversificata, postului ii sunt pregatite planuri mari de expansiune pe piata televiziunilor muzicale.
Boom TV: O abordare inovatoare in muzica de televiziune
Boom TV se va diferentia de celelalte televiziuni muzicale printr-o selectie atenta a continutului. Spre deosebire de alte posturi, care se axeaza pe genuri populare ca muzica populara, lautareasca sau manele, Boom TV va adresa un public mai larg, fara a include genuri precum muzica clasica, opera sau opereta.
Grila de programe va include emisiuni precum „Morning Gold”, „Club Hits”, „Top Fan” si „Retro Show”, care vor acoperi o gama variata de stiluri muzicale, de la hituri internationale pana la piese retro. Potrivit reprezentantului Boom TV, Alin Petran, scopul postului este de a aduna sub aceeasi umbrela stiluri muzicale diverse, pentru a raspunde unei palete largi de preferinte ale publicului roman si european.
„Boom TV isi propune sa aduca toate aceste stiluri muzicale intr-un format accesibil, integrandu-se perfect in oferta de servicii multimedia a companiei,” a declarat Petran in fata CNA.
Planuri de investitie si expansiune pe piata media
Cu un buget initial de 130.000 de euro, Boom TV va finanta activitatea prin publicitate, teleshopping si productia de spoturi publicitare. Postul va fi disponibil intr-un format HD, cu difuzare nationala si accesibilitate extinsa pe teritoriul Uniunii Europene. Aceasta strategie le va permite sa ajunga la un public larg, avand un impact semnificativ in media romaneasca si internationala.
Boom TV este operat de TV Sat 2002, compania care detine deja o serie de licente pentru televiziuni binecunoscute in Romania, precum TVSudEst, TVSat, Moldova TV si Exploris, dar si patru posturi de radio online sub brandul BOOM. Portofoliul extins si expertiza acumulata in domeniul media sunt un atu important pentru succesul acestui proiect.
In ciuda faptului ca in Romania exista deja 22 de televiziuni muzicale, Boom TV considera ca exista inca loc pentru inovatie. Alin Petran este increzator ca publicul va raspunde pozitiv unui proiect care reuneste diverse stiluri muzicale, avand in vedere diversitatea preferintelor acestuia.
„Piata este intr-o continua schimbare si Boom TV isi propune sa ofere o experienta muzicala unica, care sa atraga si sa fidelizeze telespectatorii,” a subliniat Petran.Astfel, Boom TV vine ca o oportunitate pe o piata saturata, dar cu potential de crestere, avand toate sansele de a deveni un brand important in televiziunea muzicala din Romania si nu numai.