Te gandesti la shopping mai mult decat la sex?

Te gandesti la shopping mai mult decat la sex?
  calendar_month        
O publicatie britanica a publicat de curand un sondaj de opinie care dezvaluie ca femeile se gandesc la cumparaturi in aceeasi masura in care barbatii se gandesc la sex.

Sondajul a fost efectuat pe 800 de femei, iar 3 din 4 dintre acestea se gandeau la cumpararea unui produs vestimentar odata la 60 de secunde - sau, mai precis, de 960 de ori pe zi - sau, si mai precis, de 6720 de ori pe saptamana.

Statistici si mai infricosatoare arata ca, in medie, femeile intervievate cheltuie aproape o treime din venituri pe haine. Jumatate dintre ele au mai spus ca prefera cumparaturile in detrimentul petrecerii timpului alaturi de partener.

Acelasi numar, aproximativ 50 %, au marturisit ca isi ascund "pornirile" de a cumpara fata de partenerii lor, iar majoritatea au declarat ca sunt haine pe care le cumpara dar nu le imbraca niciodata.



Nu-i asa ca e informatie cam depresiva si se incadreaza ciudat de mult in categoria clichee-lor? Privind putin obiectiv, e vorba de o totala lipsa a prioritatilor, de foarte multi bani cheltuiti aiurea si a unor metode extrem de ciudate de a obtine satisfactie.

Femeile prefera cumparaturile in fata relatiilor directe cu partenerii lor (nu vorbim strict de sex) sau cu alti oameni. Articolul din publicatia londoneza este prefatat de imagini din filmul recent lansat "Sex and the city", a carui idee de baza e ca femeile vin in New York pentru doua lucruri: dragoste si etichete. Etichete, probabil, in mai mare masura.

Recomandari