Tratamente naturale pentru Sindromul Premenstrual

Tratamente naturale pentru Sindromul Premenstrual
  calendar_month        
Sunt femei la care Sindromul Premenstrual dureaza o saptamana, iar ciclul inca 5 zile, asta inseamna ca o buna bucata din luna si din viata au probleme hormonale. Iata cateva metode naturale pentru a lupta cu simptomele Sindromului Premenstrual!

Balonari
Studiile au aratat ca magneziul reduce semnificativ cresterea in greutate, umflarea membrelor, sensibilitatea sanilor si balonarile caracteristice Sindromului Premenstrual (SPM). Consuma alimente bogate in magneziu, cum sunt legumele (boabe de soia, fasole neagra si alune), vegetale cu frunze verzi (spanac, stevie, varza) si produse marine (somon, stridii). Redu consumul de zahar si sare.

Schimbari bruste ale dispozitiei
Fie ca suferi de SPM sau nu, exercitiul fizic este un extraordinar stabilizator de dispozitie. Asculta-ti corpul cand vine vorba de preferintele sportive. In perioadele sensibile, e bine sa te rezumi la sporturi mai blande, cum este inotul, mersul sau yoga. S-a demonstrat ca frecventa, nu intensitatea sportului, duce la rezultate.

Dureri
Ia suplimente cu calciu. Studiile sugereaza ca femeile cu SPM au nivele scazute de calciu. 1000 - 1200 mg calciu sunt eficiente contra durerii.

Pofte
SPM afecteaza nivelul de serotonina, ducand la pofte nebune de ciocolata, carne prajita sau muraturi. Din nefericire, nu se cunoaste inca remediul pentru a tine la distanta poftele alimentare. Se crede ca sportul si renuntarea la alcool ajuta. In afara acestora, esti cam la mila corpului tau! Poti incerca sa consumi dulciuri si grasimi cu moderatie, bineinteles, mai usor de spus decat de facut!

Acnee
Modificarile hormonale care apar in timpul SPM se vad prin piele, adica apare acneea. Zincul te poate ajuta sa scapi de cosuri. Consuma alimente bogate in zinc, cum sunt stirdiile, carnea rosie, crevetii si cerealele imbogatite cu acest mineral. Si stresul agraveaza acneea, asadar dormi mai mult si relaxeaza-te.

Schimbarile la nivel intestinal
Sa mergem acum la baie! In general, ghimbirul este o metoda buna de calmare a stomacului. Fa-ti un ceai de ghimbir din leguma proaspata, pe care o fierbi in apa. Daca suferi de constipatie, incearca un ceai pentru silueta.


Autor: Nuage

Recomandari