Recapata-ti silueta si sanatatea usor in 12 saptamani!

Recapata-ti silueta si sanatatea usor in 12 saptamani!
  calendar_month        
Acum este momentul perfect sa incepi acest program de antrenament, bazat pe exercitii usoare de mers, in doar 12 saptamani!


Mersul este gratis, usor si poate face diferenta intre un organism slabit si unul in stare buna. Incepand un program de mers vei trai mai mult si speranta ta de viata se va mari cu 2 ore pentru fiecare ora de exercitiu. In plus, vei pierde si 125 de calorii intr-o jumatate de ora. Nu e nici greu, nu-ti ia nici mult timp, ce mai astepti?

Saptamanile 1 si 2

Concentreaza-te pe admirarea peisajelor, indiferent de sezon, si mersul va deveni ceva natural. Daca alegi sa faci miscare la interior, asculta muzica in timp ce te plimbi prin mall sau alearga pe banda. In prima saptamana mergi in reprize de 10 minute, de trei sau de patru ori pe saptamana, in cea de-a doua saptamana, mai adauga 2 minute la repriza. Ritmul de mers trebuie sa fie astfel incat sa poti vorbi cu usoara dificultate de respiratie.

Saptamanile 3 si 4

Incearca sa mergi in reprize de 20-30 de minute si adauga inca o zi de mers la finalul lunii. Concentreaza-te pe forma corpului in aceste 2 saptamani: stai dreapta, cu umerii inapoi si abdomenul incordat. Da din maini, indoaie-ti coatele si fa miscari ample.


Saptamanile 5 si 6

Mentine-ti interesul prin schimbarea rutelor de mers si schimbarea muzicii. O data sau de doua ori pe saptamana schimba mersul pe intervale: incepe cu mers usor primele 5 minute, apoi mergi cat de repede poti timp de 90 de secunde. Repeta de 4 ori si racoreste-te apoi cu o plimbare usoara de 5 minute. in saptamanile urmatoare, redu timpul se mers usor la 15 secunde.

Saptamanile 7 si 8

Adauga la program masaje ocazionale, care te vor motiva sa continui.

Saptamanile 9 - 12

Daca nu ai inca, ia-ti un caine sau imprumuta cainele vecinului si iesiti la plimbare impreuna. Continua sa maresti durata si intensitatea antrenamentelor cu cateva minute pe zi.

Intinde-te

Intinderea muschilor dupa antrenament este o parte importanta a exercitiului deoarece nu vei mai simti durerea. Tine muschii lucrati incordati timp de 10-20 de secunde.

Recomandari