Fructele si legumele tineretii

Fructele si legumele tineretii
  calendar_month        
Fructele si legumele cu efect antioxidant incetinesc efectele imbatranirii. Iata care sunt cele mai eficace!

Vegetarienii traiesc mai mult

Vegetarienii traiesc mai mult decat consumatorii de carne. Femeile vegetariene par sa fie ocolite de cancerul de san si de ovar. De asemenea, ele prezinta mai putine riscuri de a face diabet de tip 2, calculi biliari, pietre la rinichi, osteoporoza si artrita. Consumul fructelor si legumelor dopeaza sistemul imunitar si mareste rezistenta la infectii.

Vegetarienii consuma multi antioxidanti

Secretul beneficiilor unui regim alimentar pe baza de fructe si legume este continutul acestora in antioxidanti, substante prezente in toate vegetalele, in proportii variabile. Pentru a beneficia la maxim de acesti antioxidanti, trebuie sa respecti cateva reguli:



Mananca cel putin 5 portii de legume si fructe pe zi.
Variaza fructele si legumele.
Consuma, pe cat posibil, fructele si legumele proaspete si nu congelate sau conservate.
Consuma-le crude sau doar putin gatite.
Bazeaza-te pe vegetalele de culoare inchisa, care sunt mai bogate in antioxidanti.

Cele mai bune fructe si legume

Broccoli: reduce riscul de cancer pulmonar si de boli cardiovasculare.
Morcovul : un remediu anti-aging legendar. Cu 5 morcovi pe zi vei diminua la jumatate riscul de cancer, de AVC si iti va scadea colesterolul.
Citricele: portocala contine un evantai larg de antioxidanti, printre care se afla carotenoizii si vitamina C. Grepfrutul contine o fibra care reduce colesterolul si poate atenua fenomenul de ateroscleroza.

Recomandari