Orange transforma internetul intr-un imens teren de joaca

history_edu redactia ele.ro calendar_month 23 Oct 2008, 12:32
In cadrul noii campanii de promovarea a internetului mobil Internet Everywhere, get inspired anywhere , Orange lanseaza, pe 23 octombrie, concursul Cauta si castiga , care se desfasoara simultan pe 45 de site-uri de internet.
Concursul isi propune sa transforme internetul intr-un imens teren de joaca si sa il faca mai accesibil utilizatorilor.
Timp de o luna, navigand pe internet, participantii trebuie sa caute si sa colecteze mai multe obiecte virtuale pe care le pot descoperi in paginile site-urilor partenere, printre care www.gsp.ro, www.trafic.ro, www.ziare.com, www.clopotel.ro, www.sentimente.ro si www.cinemagia.ro.
Toti cei inscrisi in concurs vor participa la tragerea la sorti, din 25 noiembrie, pentru unul dintre cele 10 laptopuri Apple MacBook Air.
Oricine doreste sa participe la concursul "Cauta si castiga" se poate inscrie la adresa www3.orange.ro/cauta-si-castiga/. Odata cu inscrierea, participantii isi vor alege un personaj care ii reprezinta si care ii va intampina ca un indiciu ca se afla pe unul dintre site-urile partenere si ca acolo pot gasi si colecta obiecte virtuale. Concurentii trebuie sa descopere aproximativ 100 de obiecte din cele mai diferite domenii, in functie de tematica site-urilor: mingi de fotbal, snowboard, role, piramide, ceasuri, carti de joc, ochelari, ghiozdan, cravata, inima, masina, chitara electrica si multe altele.
Cu cat numarul obiectelor colectate este mai mare, cu atat sansele de castig ale fiecarui participant sunt mai mari.
Concursul este un mod inovator si antrenant de a comunica diferit prezenta noastra pe piata internetului mobil, oferind in acelasi timp clientilor nostri o experienta noua si interactiva cu brandul Orange. Acest concurs se alatura initiativelor online ale Orange prin care ne propunem sa fim aproape de utilizatorii de internet si sa incurajam utilizarea internetului ca sursa de informare, de divertisment si ca instrument ce ne simplifica viata de zi cu zi, a declarat Thierry Millet, Chief Commercial Officer Orange Romania.
Cauta si castiga reprezinta unul dintre cele mai complexe proiecte online desfasurate pana acum in Romania prin faptul ca inglobeaza cel mai mare numar de site-uri de internet intr-o initiativa de acest gen: www.220.ro
www.clopotel.ro
www.imobiliare.ro
www.sfatulmedicului.ro
www.4tuning.ro
www.colegiimei.ro
www.infoturism.ro
www.stelisti.ro
www.animale.ro
www.copilul.ro
www.jucaushii.ro
www.stirilocale.ro www.askmen.ro
www.craiovamaxima.ro
www.myjob.ro
www.studentie.ro
www.auto.ro
www.crestinortodox.ro
www.onlinesport.ro
www.trafic.ro
www.automarket.ro
www.dinamovisti.ro
www.pariori.ro
www.vedeta.ro www.bestmusic.ro
www.ele.ro
www.prieteni.ro
www.violamania.ro
www.bloombiz.ro
www.e-referate.ro
www.rapidisti.ro
www.xtrem.ro
www.bursaasigurarilor.ro
www.e-transport.ro
www.referat.ro
www.ziare.com www.calificativ.ro
www.eva.ro
www.rockon.ro
www.cfrmania.ro
www.gsp.ro
www.schiori.ro
www.cinemagia.ro
www.hit.ro
www.sentimente.ro
Mai multe detalii despre concurs si regulament pot fi accesate pe site-ul www.orange.ro.
together we can do more
Despre Orange
Orange este lider de piata in Romania cu peste 10 milioane de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 173 milioane de clienti pe cinci continente.
La sfarsitul lunii iunie 2008, Orange Romania avea venituri de 321 milioane de euro, in crestere cu 8,8% in al doilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 95 de magazine in toata tara.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
Pentru mai multe informatii puteti accesa www.orange.ro.
Alte articole despre