Tinerii din Romania vor sa invinga plictiseala

Tinerii din Romania vor sa invinga plictiseala
  calendar_month        
Bucuresti, 12 mai 2010 - Plictiseala, un dusman al zilelor noastre? Chiar si in ritmul alert al societatii de astazi, plictiseala este o problema cu care tinerii se pot confrunta si de care se tem, pentru ca acestia isi doresc sa se implice cat mai mult in activitati antrenate si distractive si sa stea cat mai putin timp singuri.

Activitatea preferata de tineri pentru a scapa de plictiseala este timpul petrecut cu prietenii, fie ca este vorba de intalnirea la o cafea sau de conversatiile online sau la telefon. Impresiile de la ultimul concert live, planurile de vacanta sau discutiile despre job sunt doar cateva subiecte care reusesc sa ii tina pe tineri impreuna cateva ore, in care sigur nu se vor plictisi.

Pentru a combate plictiseala tinerilor din Romania, NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe organizeaza promotia "Anti-plictiseala", prima campanie nationala pe categoria de mixuri de cafea. Promotia se desfasoara in perioada 8 mai - 30 iunie 2010 si ofera participantilor ocazia de a castiga 486 de premii in valoare totala de 887.323 RON.

Timp de 54 de zile, tinerii pot castiga un telefon NokiaX6 la fiecare 3 ore + 1000 de euro pe zi, pe care ii pot cheltui asa cum isi doresc. Astfel, vor putea conversa cu cei mai buni prieteni la orice ora sau isi pot organiza petrecerea pe care si-au dorit-o intotdeauna.

"Plictiseala poate parea un cuvant banal pentru unele persoane, insa pentru tineri este o adevarata amenintare, pentru ca traim intr-o societate in care timpul este foarte important, iar tinerii vor sa il valorifice cat mai mult prin activitati antrenate. Aceasta a fost ideea de la care a pornit promotia "Anti-plictiseala" lansata de NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe, prin care ne dorim sa le oferim tinerilor din Romania solutia perfecta pentru a scapa de plictiseala. NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe s-au adresat mereu tinerilor si ne dorim ca si de aceasta data sa fim aproape de ei si sa le aducem zambetul pe buze, oferindu-le 486 de premii care sa ii ajute sa se distreze asa cum isi doresc", declara Ana Maria Stanca, Group Brand Manager Nestle Beverages.

Pentru a participa la promotia "Anti-plictiseala", participantii trebuie sa trimita codul promotional inscris pe orice pliculet de NESCAFE 3in1 sau NESCAFE Frappe, pe site-ul www.nescafe.ro sau prin SMS la 1770. Mecanismul este unul foarte simplu, intrucat fiecare cod valid inscris ofera o sansa de castig. Tot ce mai trebuie sa faca cei inscrisi este doar sa tina pliculetul pentru validare.

Mai multe informatii despre promotie puteti gasi pe site-ul www.nescafe.ro si la Infoline 0800 8 637 853 (apel gratuit accesibil din reteaua Romtelecom).

Despre Nestle

Compania elvetiana Nestle, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondata in anul 1866 de catre Henri Nestle si este astazi cea mai mare companie de produse alimentare din lume, fiind prezenta in 84 de tari, cu 456 de fabrici si un numar de 283.000 angajati. Nestle a patruns pe piata romaneasca in 1995, in momentul de fata avand peste 700 de angajati.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

ceva amuzant
  • person

    ""ce nu te distruge te face mai puternic"-nietzsche"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right