100 de zile pana la Olimpiada, 100 de copii in tabara sportiva Procter&Gamble

100 de zile pana la Olimpiada, 100 de copii in tabara sportiva Procter&Gamble
  calendar_month        
Cu o suta de zile inainte de inceperea Jocurilor Olimpice de la Londra, P&G anunta ca o suta de copii din Romania vor participa in luna august la Tabara Sportiva Procter&Gamble. Timp de mai multe zile, sportivi romani ii vor initia pe cei mici in tainele sportului si dezvoltarii fizice armonioase, prezentandu-le in acelasi timp valorile Jocurilor Olimpice.

Tot cu 100 de zile inaintea deschiderii Jocurilor Olimpice, P&G prezinta pentru prima data publicului roman filmul campaniei "Multumesc, mama!", prin care celebreaza meritele mamelor in cresterea viitorilor sportivi olimpici.

Odata cu lansarea la nivel international a acestei campanii, va fi difuzata online, pentru prima data, productia video "Best Job", semnata de celebrul regizor Alejandro Gonzalez Inarritu. Pelicula a fost filmata pe patru continente si prezinta actori si sportivi locali din Londra, Rio de Janeiro, Los Angeles si Beijing. Filmul este disponibil pe http://www.youtube.com/proctergambleromania.

Marc Pritchard, P&G Global Marketing si Brand Building Officer, a declarat: "Stim ca drumul catre Jocurile Olimpice incepe din copilarie. in cariera fiecarui sportiv aflat in acest an la Londra a existat tot timpul un suporter care l-a sustinut mereu mai tare decat ceilalti: chiar mama sa. Prin implicarea P&G in Jocurile Olimpice le multumim atat mamelor care au copii olimpici, cat si tuturor celorlalte."

Aceasta campanie este cea mai mare din istoria de aproape 175 de ani a companiei Procter&Gamble si face parte din parteneriatul global al P&G cu Comitetul Olimpic International.

91455.jpg

91456.jpg



Tabara Sportiva P&G este parte a proiectului "Multumesc, mama!" prin care P&G sustine toate mamele din Romania si incurajeaza implicarea tinerilor in sport. Tabara va fi organizata la baza sportiva a Comitetului Olimpic si Sportiv Roman de la Izvorani, iar cei 100 de elevi participanti vor fi selectati prin intermediul promotiilor realizate in perioada urmatoare de catre P&G, prin brandurile sale Pampers, Ariel, Always, Fairy, Lenor, Blend-a-Med, Duracell, Head&Shoulders and Gillette.

"Obiectivul P&G este acela de a imbunatati viata consumatorilor sai, dar mai ales viata mamelor. Toti suntem constienti de importanta pe care activitatile sportive o au asupra dezvoltarii fizice si emotionale a copilului. Un studiu realizat in Romania la inceputul anului a aratat ca 43% dintre copiii cu varste intre 2 si 18 ani nu practica nicio activitate sportiva. Ca partener al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, vrem sa incurajam parintii sa isi implice copiii in activitati sportive. P&G sustine cu onoare mamele din Romania oferindu-le sansa de a-si trimite copilul in aceasta tabara", a declarat Cornelia Sofronie Pitigoi, Manager Relatii Externe P&G.

62764.jpg


Astazi, cu cateva luni inaintea Taberei Sportive de la sfarsitul verii, zeci de elevi bucuresteni au trait cea mai pasionanta zi sportiva din viata lor: o experienta alaturi de campioni romani. Organizata de P&G in parteneriat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, Ziua Sportului a fost o oportunitate unica atat pentru elevii prezenti cat si pentru parinti. Cu 100 de zile inainte de inceperea Jocurilor Olimpice de la Londra, cei mici au avut ocazia sa practice diverse activitati impreuna cu vedete internationale ale sportului, precum Ana Maria Branza, campioana mondiala si europeana la scrima.




Parintii prezenti la Izvorani au avut oportunitatea de a se intalni cu sportivi consacrati, precum Ionela Tarlea, si cu experti precum psihologul Domnica Petrovai. Participantii au discutat despre efectele sportului asupra copiilor, despre modalitatile de implicare a tinerilor in activitatea fizica si despre alegerea celor mai potrivite activitati pentru cei mici.

"Generatii succesive de olimpici romani ne-au demonstrat cat de important este sportul in dezvoltarea tinerilor. Iar cand parintii lor ii sustin, rezultatele nu pot fi decat extraordinare pentru toti cei implicati. Prin astfel de evenimente sportive dedicate celor mici vrem sa atragem cat mai multi copii catre un stil de viata sanatos, armonios," a declarat doamna Ionela Tarlea, Expert Marketing al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman.

Exemple valoroase au venit si din partea mamelor a doua campioane, prezente de asemenea la eveniment: Mariana Dumitru si Maria Branza. Ele au impartasit din experienta castigata in anii in care si-au incurajat copii catre performanta.

"Medaliile castigate de mine sunt in egala masura si ale mamei mele. Ea m-a sustinut in eforturile pe care le-am facut pentru a reusi si de aceea meritul este si al ei." a declarat Alina Dumitru, multipla campioana europeana si Olimpica la judo, exprimandu-si recunostinta fata de mama sa.

Recomandari