De St. Patrick's Day, Golin si GUINNESS au #jointhecrowd

De St. Patrick's Day, Golin si GUINNESS au #jointhecrowd
history_edu
Autor
redactia ele.ro
  calendar_month
Publicat
25 Mar 2015, 11:33
  update
Actualizat
25 Mar 2015, ora: 11:35
     
In perioada 13-17 martie, Golin si GUINNESS grade si-au propus sa ofere tuturor iubitorilor acestei beri ocazia de a deveni din nou irlandezi de St. Patrick's Day. Sub motto-ul Be Irish for a day!, echipa Golin si GUINNESS grade au creat o campanie de comunicare speciala, cu activari menite sa promoveze originile irlandeze ale brandului in randul jurnalistilor, bloggerilor si al influentatorilor de opinie.

"St. Patrick este una dintre cele mai cunoscute sarbatori din lume. In Romania, anul acesta ne-am dorit sa celebram acest moment nu doar pe data de 17 martie, ci pe tot parcursul inceputului de luna martie. Cu ajutorul celor de la Golin am reusit cu brio acest lucru, campania de comunicare incluzand activari online - offline in care mesajele GUINNESS grade au ajuns catre toate categoriile de public", a declarat Georgiana Ionescu, PR in cadrul United Romanian Breweries Bereprod.

"Celebrarea St. Patrick a devenit deja o traditie pentru noi, in fiecare an dand startul petrecerilor verzi alaturi de GUINNESS grade . Anul acesta ne-am dorit ca influentatorii de opinie sa #jointhecrowd si sa sarbatoreasca in stil irlandez. Am gandit o strategie de comunicare cu actiuni personalizate pentru fiecare categorie de public, astfel incat orice doritor sa intre in marea miscare irlandeza impreuna cu GUINNESS grade . Ne-am bucurat de o viziune creativa comuna cu cea a clientului, ceea ne-a permis sa identificam cu usurinta cum sa surprindem esenta brandului intr-un mod memorabil", adauga Ana Trif, Senior Manager, Golin Romania.

Campania de comunicare a inceput cu o perioada de teasing in mediul online, cei mai relevanti bloggeri din Romania fiind invitati sa devina irlandezi in cativa pasi simpli - sa isi schimbe cover-ul Facebook si sa isi incurajeze prietenii din social media sa #jointhecrowd. Pentru a crea si mai mult buzz in social media in legatura cu petrecerea St. Patrick, bloggerii au primit invitatii video personalizate, complicele GUINNESS grade fiind bloggerul Andrei Cismaru. Acesta s-a filmat in diverse locatii din Bucuresti, inserand in video-uri mesaje-cheie dedicate fiecarui destinatar, care luate impreuna formau invitatia completa. Pentru a afla toate detaliile petrecerii, bloggerii au intrat cu entuziasm in jocul video-puzzle propus de Andrei Cismaru si GUINNESS.

In aceeasi perioada, redactiile celor mai importante publicatii si posturi de radio au fost vizitate de spiridusi care aduceau cu ei spiritul St. Patrick. Pe 17 martie, in St. Patrick Irish Pub, vedete, bloggeri, jurnalisti din presa de lifestyle, going out si presa generalista, l-au sarbatorit pe St. Patrick, alaturandu-se celor peste 70 de milioane de persoane care au sarbatorit Ziua Nationala a Irlandei in toate colturile lumii.

Dupa eveniment, Golin si GUINNESS grade au oferit o amintire speciala pentru 10 bloggeri: o caricatura realizata de Smoking Cool Cat, cu elemente irlandeze inserate in portret.
Echipa United Romanian Breweries Bereprod a fost formata din Georgiana Ionescu (PR URBB) si Gabriel Coman (Junior Business Manager Guinness).

Echipa Golin a fost formata din Ana Trif (Senior Manager), Cristina Tudor (Manager), Raluca Duta (Chief of the Bridge), Alexandra Siminiuc (Associate) si Simina Zidaru (Creative Associate).
Recomandari