Importanta unui bun management al timpului

Importanta unui bun management al timpului
  calendar_month        
Importanta unui bun management al timpului ne loveste pe toti intr-un anumit punct al carierei. Vei avea foarte mult de munca si va trebui sa-ti evaluezi timpul pe care il ai la dispozitie. Exista cativa factori pentru care managementul timpului este foarte important intr-o cariera.

1. Timpul este o resursa limitata

Exista un proverb chinezesc care spune "Tot aurul din lume nu poate cumpara timpul care a trecut". Daca stim ca timpul este o resursa limitata, normal ar fi sa-l pretuim. Pana la urma deadline-urile se apropie chiar daca lucram la ele de ceva timp sau de curand. Din moment ce timpul e pierdut, nu poate sa fie recuperat. Munca iti va fi compromisa.

2. Pasi mici spre obiective mari

Pentru a avea succes in cariera, important este sa-ti stabilesti obiectivele. Mai mult, aceste obiective trebuie sa fie setate pe o limita de timp. Aceasta limita de timp trebuie sa fie controlata ca atare. Orice obiectiv care nu are o limita de timp nu are ce cauta in agenda. Succesul in cariera nu vine intr-o zi. Totul se rezuma la timp.

Importanta unui bun management al timpului sta la baza acestor pasi mici spre obiectivele mari. Daca lasam secundele si minutele sa se consume degeaba, acelasi lucru se va intampla cu orele si zilele. Rezultatele vor fi slabe in aceste circumstante.

3. Eficienta muncii este asociata cu timpul

Ca sa fii eficient la munca trebuie sa-ti gestionezi timpul. Utilizarea optima a timpului inseamna rezolvarea sarcinilor in cea mai scurta perioada. Daca iti poti administra timpul bine, ai un avantaj in competitia cu colegii de munca. Ai sanse mult mai mari ca pe viitor sa fii insarcinat cu proiecte mult mai importante.

Cand sefii te vad ca pe un muncitor eficient, capeti un avantaj competitiv in unite. Asta se traduce printr-un scor mai bun, mai multa incredere si respect din partea persoanelor de la serviciu.

4. Cunoaste-ti prioritatile la munca

O parte foarte importanta a utilizarii bune a timpului la munca implica rezolvarea problemelor urgente sau importante. Pentru a deveni si mai eficient, trebuie sa te concentrezi bine la ceea ce este important.

Recomandari