Berea ingrasa: un mit destramat

Berea ingrasa: un mit destramat
  calendar_month        
Tot timpul am auzit cat de nociv este consumul de bere pentru organism si ne-am conformat. Mai ales, noi femeile, am evitat pe cat posibil berea privind-o ca pe inamicul numarul 1. Totusi aceasta teama este nefondata.

Atunci cand ne gandim la "burtile de bere" nu constientizam ca pentru a ajunge in acea stare trebuie sa fi depasit la un moment dat pragul decentei in ceea ce priveste cantitatea ingerata.

Toate alimentele sunt daunatoare daca sunt consumate obsesiv fara niciun fel de restrictii. In plus, exista logica prezumtie ca un bautor inrait de bere nu are cel mai sanatos regim , deci berea alaturata unei nutritii defectuase poate intr-adevar sa ingrase.

Din punct de vedere al berii, ce putem spune este ca in conditiile unui consum moderat aceasta nu numai ca este sanatoasa dar poate contribui la dieta. Socant, nu-i asa?


Iata cateva argumente:

Berea este 93 la suta apa si are un continut scazut de alcool. Caloriile din bere sunt date tocmai de aceasta cantitate de alcool, neglijabila de altfel.

Consumul moderat de bere poate oferi vitamine si minerale esentiale organismului. Berea are continut ridicat de potasiu si continut scazut de sodiu - combinatie care ajuta la echilibrarea tensiunii arteriale.

In procesul de distilare, valoare nutritionala a cerealelor din care este produsa berea poate creste. Astfel berea este foarte bogata in vitamine de tip B: niacina, riboflavina(B2), piridoxina(B6) si folati(B9).

Berea este bogata in magneziu si saraca in calciu, ceea ce asigura sanatatea rinichilor si te protejeaza de pietre.

Un pahar de bere pe zi poate reduce drastic aparitia virusului Helicobacter Pylori, responsabil cu ulcerele stomacului.

Jumatate de litru de bere contine 10 procente din necesarul zilnic de fibre solubile.
77324.jpg


Berea ajuta la incetinirea digestiei si absorbtiei alimentelor in organism ceea ce sa traduce intr-un nivel mai scazut al colesterolului ce scade riscul de boli cadiace.

Berea contine o cantitate mare de antioxidanti, de doua ori mai mare decat vinul. De asemenea contine anumite combinatii de substante nutritive care ajuta la prevenirea cancerului, bolilor cardiovasculare si osteoporozei.

Ca sa iti faci o idee mai buna asupra caloriilor dintr-un pahar de bere, ti-am pregatit urmatoarea comparatie:

250 de mililitri de bere au numai 103 calorii spre deosebire de aceeasi cantitate de suc de mere (120 calorii), lapte (134 calorii) si iaurt cu fructe(205 calorii).

Acestea sunt numai cateva motive pentru care te sfatuim sa nu refuzi un pahar de bere atunci cand ti se ofera. Ai putea chiar sa-ti faci un ritual si sa bei o data pe saptamana berea ta preferata.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

sincere masti de toamna
  • person

    "never say never"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right