Invata sa arzi rapid grasimile!

Invata sa arzi rapid grasimile!
  calendar_month        
Ospatul alimentar de care ai avut parte de sarbatori se observa la cantar?

Cele cateva kilograme cu care te-ai ales la inceput de an pot fi date jos cu usurinta daca te folosesti de cateva trucuri de ardere a grasimilor sau accelerare a metabolismului, testate medical si stiintific!


Chiar daca sportul este cel mai puternic aliat in arderea grasimilor, ceaiul verde, fierul, apa, pestele si lactatele se lauda si ele cu astfel de beneficii!



Ceai verde

Consumul zilnic de ceai verde ajuta la accelerarea metabolismului organismului si la arderea mai rapida a grasimilor.

Daca gustul de ceai verde nu iti este pe plac, poti opta pentru suplimente sau capsule cu acesta. S-a descoperit ca persoanele care au luat capsule cu ceai verde de 3 ori pe zi au avut o crestere a activitatii metabolice de peste 4%. Este unul dintre cele mai simple, sanatoase si eficiente metode de a-ti remodela silueta!

Apa

Consumul de apa face minuni in sanatatea si silueta ta. Bea cat mai multa apa, iar grasimile se vor "topi" mai repede si mai usor.

Specialistii sustin ca atunci cand bei doua pahare de apa intr-un anumit interval de timp, rata metabolica a organismului poate creste cu pana la 30%.

Ei sunt de parere ca daca o persoana isi creste aportul normal de apa in organism cu pana la 1.5 litri pe zi, atunci poate arde peste 17.400 calorii pe an, fara a depune un efort suplimentar.

Alcool

Alcoolul este unul dintre cele mai pacatoase alimente pentru silueta ta. Acesta ajuta alimentele si straturile adipoase sa se depuna in organism si sa formeze grasimea de care vrei sa scapi cu atata ardoare! Atunci cand iei masa si o "stropesti" cu alcool, acesta iti saboteaza toate eforturile si incercarile de a slabi. Inlocuieste alcoolul cu apa!

Fier

Consuma alimente cu fier si vei contribui din plin la procesul de ardere a grasimilor.

Fa-ti si analizele, iar daca descoperi o insuficienta a fierului in organism, apeleaza si la suplimente alimentare, insa doar la recomandarea medicului. Carenta de fier incetineste metabolismul, determina aparitia anemiei si favorizeaza ingrasarea.

In rest, te poti bucura de beneficiile fierului prin consumul de alimente precum carne rosie, pasare, cereale fortifiate sau soia.

Lactate

Consumul de lactate cu continut scazut in grasimi, de 3-4 ori pe zi, creste viteza de ardere a grasimilor cu pana la 70%. Calciul continut de iaurturi, branza si alte produse lactate degresate contribuie la accelerarea metabolismului.

Peste

Pe langa beneficiile celebre pe care pestele le aduce pentru sanatate, acesta contribuie si la slabit, deoarece ajuta la scaderea nivelului de leptina din organism.

Leptina este un hormon responsabil pentru incetinirea metabolismului si favorizarea obezitatii.

Mic dejun

Micul dejun este masa-cheie a unei zile. Pe langa faptul ca te energizeaza si te ajuta sa ai mai mult spor, este o componenta esentiala a oricarei diete de slabit.

Specialistii explica cresterea ratei metabolice in urma consumului alimentelor de la micul dejun. In timpul somnului, metabolismul incetineste foarte mult si este important sa il "trezesti" si sa il pui la munca cat mai repede dupa trezire.

In plus, s-a demonstrat ca persoanele care iau zilnic micul dejun consuma mai putine calorii in restul zilei.

Autor: Daniela Ganciu



Foto: http://ultisky.com

Recomandari

Newsletter Ele.ro

2011 cu New Life
  • person

    "http://luiza.zboara.eu - sau - fericirea daruita de copii"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right