12 moduri istete de a face sport vara

12 moduri istete de a face sport vara
  calendar_month        
Zilele caniculare de vara si-au intrat demult in drepturi, insa nu trebuie sa renuntam la miscare doar pentru ca este prea cald pentru exercitii.

Incearca ca si in zilele cu temperaturi extreme sa mergi la sala de sport sau sa faci acasa cateva exercitii.

Iata mai jos cateva sfaturi pentru a face sport in zilele caniculare:

Trezeste-te odata cu soarele. In zilele in care se anunta canicula incearca sa te trezesti cat mai devreme. Fa cateva exercitii usoare de yoga, care te vor tonifia. In acest fel vei evita si temperaturile ridicate si iti vei incepe dimineata intr-un mod foarte sanatos.

Fa sport la sala. Chiar daca iti place sa alergi sau sa faci sport in aer liber, incearca ca in zilele caniculare sa eviti soarele. Mergi la sala de sport, acolo unde este aer conditionat, sau fa acasa cateva exercitii.

Mergi la tenis. Daca iti place tenisul, nu renunta la acest sport in zilele caniculare. Mergi in salile special amenajate, unde aerul este mai rece.

Alearga prin ploaie. Daca iti place sa alergi, schimba putin rutina si alearga prin ploaie. In acest fel vei face si miscare si te vei simti foarte bine. Stropii calzi de ploaie te vor binedispune si iti vor ofri energie.

Inoata. Inotul este modalitate foarte buna de a face miscare si a te racori in acelasi timp, in sezonul cald. Mergi la cursurile de inot sau la programele de aerobic in apa.

Aminteste-ti de copilarie. Readu magia copilariei in viata ta, prin joc. Alearga, stropeste-te cu apa sau joaca-te de-a v-ati ascunselea. In acest fel vei face si miscare si te vei simti foarte bine.

Mergi la water park. Parcurile acvatice nu sunt doar pentru copii. Petrecerea unei zile la plaja si in apa te va racori, te vei simti mai bine si vei face si multa miscare. Nici nu vei simti insa ca faci miscare si te vei distra alaturi de prieteni.

Planuieste un minitriatlon. Ai o dimineata libera intr-un weekend? Planuieste un minitriatlon alaturi de un prieten. Termina toate activitatile cu o runda la bazinul de inot. Alearga 20 de minute, mergi cu bicicleta 30 de minute si apoi inoata 15 minute. Te vei simti bine si revigorata.

Mergi la mall. Este prea cald sa iei pranzul in oras? Atunci mergi la cel mai apropiat mall. In acest fel vei merge mai mult pe jos, vei urca scarile si vei avea parte de o minisesiune de exercitii fizice.

Gseste un loc racoros. Daca iti place sa petreci cat mai mult timp in aer liber si sa faci miscare in parc, incearca sa gasesti un loc mai racoros. Aici poti face exercitiile tale obisnuite si te poti racori.

Fa sport noaptea. Daca nu in timpul zile nu poti ajunge la sala de sport sau este mult prea cald afara, opteaza pentru sport in timpul serii sau noptii. In Bucuresti sunt deschise cateva stranduri pe timpul noptii, unde poti inota. Tot aici poti juca tenis sau volei.

Mergi pe jos. Inainte de culcare, incheie ziua cu 30 de minute de mers pe jos. Daca ai un catel, plimbarea va fi cu atat mai placuta. Mersul pe jos este o modalitate placuta si relaxanta de a face sport. Seara este momentul ideal pentru o plimbare, atunci cand aerul nu mai este la fel de incins ca la orele amiezii.

Autor: Mihaela Rotaru

Recomandari