3 exercitii de respiratie care te ajuta sa slabesti fara efort

3 exercitii de respiratie care te ajuta sa slabesti fara efort
  calendar_month        
In ziua de azi, exista o multime de metode prin care poti sa slabesti, de la cele mai ciudate - injectii cu urina, intubatie nasogastrica, gadget care iti numara caloriile - pana la cele mai simple, cum ar fi exercitiile de respiratie .

Daca inveti sa respiri corect, reusesti nu doar sa combati stresul, sa te relaxezi si sa ai mai multa energie, ci si sa slabesti fara efort. Suna ciudat sa auzi ca poti pierde kilogramele in plus doar inspirand si exprirand aerul, insa specialistii spun ca aceasta metoda este mult mai eficienta decat altele.

Ai fi dispusa sa testezi inedita metoda de slabit cu exercitii de respiratie?

1. Respiratia abdominala

Respiratia abdominala te ajuta sa slabesti fara efort. Un studiu intreprins in urma cu 2 ani arata ca 70% din kilogramele pe care le dam jos nu sunt pierdute prin sport, ci prin respiratie. Multe persoane nu respira complet, ci folosesesc doar 5-10% din capacitatea plamanilor de incarcare cu aer.

O respiratie corecta incepe din abdomen si contribuie la antrenarea muschilor abdominali. Pentru a face acest exercitiu de respiratie asaza-te pe un scaun, indreapta spatele si pozitioneaza o palma pe abdomen si una pe torace. Inspira lent si profund, retine aerul pret de cateva clipe, apoi expira la fel de lent. Acest exercitiu determina abdomenul sa se relaxeze si sa se incordeze.

Si unele vedete de la Hollywood au reusit sa slabeasca cu ajutorul exercitiilor de respiratie abdominala, doar ca ele nu au incercat statul pe scaun, ci cantatul.

Atunci cand canti, abdomenul este pus la treaba, iar muschii abdominali se modeleaza pe masura ce exersezi.

2. Respiratia stimulativa

Respiratia stimulativa reprezinta un exercitiu excelent atat daca vrei sa slabesti, cat si daca iti doresti sa ai o stare de bine pe tot parcursul zilei. Asaza-te pe un scaun si stai cu spatele drept. Inchide gura si relaxeaza-te. Inspira si expira rapid, bomband si retractand abdomenul.

Executa acest exercitiu de respiratie pret de cateva minute, dimineata si seara. Partea buna la acest exercitiu este aceea ca il poti face chiar si la birou, in pauza de masa. Expertii spun ca daca faci acest exercitiu 15 minute in fiecare zi slabesti si nu mai ai nevoie sa mergi la sala.

3. Respiratia profunda

Instructorii de fitness afirma ca atunci cand nu slabesti inseamna ca organismul tau nu se oxigeneaza cum trebuie. De aceea, ar trebui sa inveti cum sa combati insuficienta de oxigen in tesuturi. O respiratie corecta te ajuta sa slabesti fara sa te misti de pe scaun sau din pat.

Respiratia profunda contribuie la oxigenarea tuturor celulelor din organism, creste capacitatea respiratorie, usureaza digestia, stimuleaza circulatia sangelui si accelereaza procesul de ardere a grasimilor. Aceasta tehnica simpla de respiratie te ajuta sa gasesti echilibrul interior si sa lupti impotriva hormonilor care cresc apetitul, cum este cortizolul si grelina.

Pentru un rezultat si mai bun, fa exercitiile de respiratie profunda in timp ce asculti o muzica ambientala si te relaxezi cu aromoterapie.

Autor: Laura Galan

Recomandari

Newsletter Ele.ro

fericire
  • person

    "nu regreta niciodata ceea ce ai indraznit sa faci ...regreta ce nu ai facut si ai vrut"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right