7 sfaturi pentru dieta ta

7 sfaturi pentru dieta ta
  calendar_month        
O serie de obiceiuri nesanatoase iti pot crea numai neplaceri. Nu numai ca infatisarea ta va capata un aspect inestetic din cauza depunerii grasimilor, dar sistemul tau imunitar va avea de suferit.

Sa dam startul celor 9 tipsuri care te vor tine departe de kilogramele in plus:

1. Consuma apa din abundenta. Inainte sa te napustesti asupra pungilor de chipsuri bea un pahar mare de apa. Multi dintre oameni confunda senzatia de sete cu cea de foame.

In plus, acel pahar de apa rece iti va da acea senzatie de satietate, iar tu nu vei mai vrea sa rontai asa multe chipsuri. In schimbul apei, poti bea ceai verde neindulcit sau ceai de fructe.

2. Seara este momentul cand iti place sa mananci diferite snackuri. Stixuri, pufuleti cu arome artificiale, bomboane, biscuiti, floricele cu caramel, toate fac deliciul serii tale in fata televizorului.

Fereste-te sa mananci in fata televizorului deoarece nici nu vei sti cand vei da gata o punga din acele "recompense".

3. Treci pe langa patiseria ta preferata. Mirosul pateurilor si strudelelor te invaluie fin si-ti doresti numaidecat sa cumperi cateva.




In locul unui platou plin cu produse de acest gen, rasfata-te doar cu un strudel de mere sau visine.
Consuma dulciuri cu moderatie.

4. Mananca putin si des. Micile gustari dintre mesele principale te vor ajuta sa nu te infometezi si astfel vei evita sa excesul alimentar.

5. Consuma proteine la fiecare masa. Fereste-te de carbohidrati si grasimi. Proteinele ajuta la tonifiere muschilor si incurajeaza arderea grasimilor.

Acestea le poti consuma din carne de peste, iaurt, branza, nuci, soia, ciuperci si fasole.

6. Atunci cand mananci cantitati reduse de mancare trebuie sa tii seama de faptul ca ea trebuie sa fie indeajuns de savuroasa pentru a te multumi.

De ce sa mananci mult si fara gust cand poti consuma ceva cu un gust fin si delicios. Asadar, adauga in funtie de felurile de mancare: oregano, busuios, cimbru sau piper.

7. Ordoneaza-ti in dulapul tau de provizii cateva conserve cu mixuri de legume, paste de orez, rosii decojite.

Din frigider nu trebuie sa lipseasca vegetalele congelate si salatele verzi gata taiate. In acest fel nu vei mai fi tentata sa comanzi o pizza. Masa preparata de tine va fi gata in mai putin de 20 de minute.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Istoria Fotografiei
  • person

    "un blog interesant te poate face sa nu ze mai ridici de la calculator!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right