Antrenament fara transpiratie!

Antrenament fara transpiratie!
  calendar_month        
Ai 20 de minute libere? Iata cateva exercitii fizice ce pot fi executate in propria casa , fara sa transpiri nicio picatura!

In primul rand, de cate ori e posibil, evita sa folosesti liftul sau sa trimiti e-mail-uri. Mai bine urca pe scari si da o fuga pana la posta.

Cand esti la serviciu si ai nevoie sa mergi la baie, fa si un tur al departamentului cu aceasta ocazie. La fiecare ora, ia-ti cateva minute libere si intinde-te. Un pic de yoga n-ar strica. Aceasta disciplina nu creaza transpiratie si te ajuta sa-ti armonizezi mintea si trupul.

Poti practica pozitiile de baza in yoga: lotusul (flexandu-ti usor spatele), cainele inainte si inapoi pana ajungi in cobra si copac.

In afara de faptul ca vei scapa de durerile de spate, yoga te ajuta si sa te eliberezi de stres.

In plus, 10 minute de exercitii acum, inca 10 mai incolo si tensiunea arteriala va ajunge la pragul optim, te vei simti mai energica si vei fi mai productiva.

Daca doresti imbunatatirea sistemului cardiovascular, trebuie sa stai in picioare cat de mult posibil si sa faci plimbari scurte. De asemenea, poti sa sari o coarda imaginara sau sa mergi pe loc.

Pentru a dobandi putere in muschii picioarelor, tine-le departate la nivelul soldurilor si apleaca-te ca si cum ai incerca sa te asezi pe un scaun. Stai cateva secunde in pozitie si apoi revino.

Daca vrei muschi dezvoltati pe brate, umeri si piept, stai pe un scaun cu brate si sprijina-te cu mainile de bratele scaunului. Foloseste-ti bratele pentru a te ridica si a te cobori inapoi pe scaun. Fa 15 repetitii.

Pentru a-ti imbunatati flexibilitatea, stai pe scaun si ridica-ti ambele brate deasupra capului, intinzand inapoi. Mentine pozitia 10 secunde.

Nu-i asa de greu sa faci un pic de exercitiu in fiecare zi, fara chiar sa obosesti. Totul e sa vrei!

Recomandari