Cat slabesti cu regimul disociat

Cat slabesti cu regimul disociat
  calendar_month        
Probabil ati auzit pana acum de regimul disociat. Este cunoscut ca functioneaza foarte rapid si greutatea pierduta nu este acumulata din nou.

Regimul disociat si toate variantele sale sunt bazate pe principiul ca fiecare aliment consumat individual nu ingrasa.

Deci, consumand un singur grup de alimente la fiecare masa (sau in cursul unei zile, la fiecare doua zile, in functie de metoda aleasa), reusiti sa slabiti, mancand fara restrictii si in orice cantitate.

Pe parcursul unei saptamani:

Fiecare zi este consacrata unui tip de aliment (carne, peste, oua, lactate, legume sau fructe). De exemplu, daca optezi pentru lactate luni, trebuie sa mananci la micul dejun, pranz si cina numai lactate si nimic altceva!

Daca optezi pentru legume marti, mananca numai legume pana seara.




Pont: Observati ca in categoriile acestui regim nu intra chipsurile sau alte mancaruri din comert cu foarte multe calorii. Este evident ca din alimentatia zilnica se vor scoate dulciurile, bauturile carbogazoase si mancarurile semi preparate.

Ideea de baza a dietei disociate este faptul ca pragul satietatii este atins mai repede consumand un singur aliment. In acest fel, mancam mai putin si slabim mai repede.

O persoana poate slabi intre 1 kg si 4 kg pe saptamana.

O persoana activa poate simti efecte ca oboseala sau ameteala mai ales in zilele cand se consuma doar fructe sau doar legume din cauza lipsei de proteine.

Atentie: Nu este un regim recomandat pe termen lung, deoarece poate antrena carente importante si duce la pierderea masei musculare si a sanatatii.

Cel mai important: Practicati mult sport in toate aceasta perioada si nu renuntati dupa terminarea dietei.

Recomandari