Cum sa arati mai slaba fara sa tii dieta

Cum sa arati mai slaba fara sa tii dieta
  calendar_month        
Ok, dieta nu este tocmai activitatea ta preferata, insa ti-ai dori sa arati mai slaba in orice moment al zilei.

Daca ti-am spune ca poti sa oferi celorlalti un efect vizual flatant pentru silueta ta, imbunatatindu-ti postura? Mama ta nu te-a batut la cap degeaba sa stai dreapta, iar acum te vei convinge cu siguranta de ce.


Stii foarte bine ca o atitudine increzatoare te face mult mai atragatoare pentru cei din jur.

O parte importanta a farmecului emanat de tine este modul in care iti pozitionezi corpul, pana si in cele mai banale circumstante. Invata sa privesti lumea de sus, la modul propriu, si vei parea intotdeauna mai slaba si mai frumoasa, fara ca macar sa tii dieta.

Cura de slabire prin postura

O postura corecta nu te ajuta doar sa iti mentii coloana vertebrala intr-o forma optima. Ea te poate subtia vizual pana la 4 kilograme, deoarece atunci cand stai cu spatele si umerii drepti, pari instantaneu mai inalta si mai supla.

Aceasta pozitionare eleganta a corpului reduce presiunea creata intre incheieturi si iti elibereaza sira spinarii de un stres suplimentar. Unde mai pui ca o tinuta corecta iti ajuta digestia (adio balonare!) si circulatia sanguina. Iar cum lucrurile marete se ating cu pasi mici, poti invata sa adopti o postura impecabila prin schimbari marunte zi de zi. Iata cateva ponturi utile!

1. Postura in mers

Renunta la deplasarea "pieptul inainte si posteriorul inapoi", usor aplecata, de parca te-ai pregati de o confruntare fata-in-fata cu un taur furios. Postura corecta in mers inseamna sa iti mentii capul, umerii, abdomenul, genunchii si degetele de la picioare in aceeasi linie.

Pentru a evita acumularea tensiunii la nivelul umerilor, pur si simplu balanseaza-ti discret bratele si mentine-ti palmele libere, perfect intinse. Punct bonus: bustul tau va iesi frumos in evidenta si caloriile se vor arde mai repede atunci cand te deplasezi.

2. Postura in timpul somnului

Evita pozitiile de somn in care te incolacesti sub patura, intr-o pozitie nefireasca. Asaza-te pe spate si pozitioneaza perna astfel incat sa iti sustina gatul, fara sa iti ridice capul. Ridica-ti palmele si indreapta-le spre tavan, orientandu-ti picioarele catre partile laterale. In acest mod, iti ajuti coloana vertebrala sa se alinieze corect si sa se "obisnuiasca" cu postura perfect dreapta a corpului.

3. Postura la birou

Pune-ti laptopul pe o suprafata intinsa, deschis la 90 de grade, apoi inclina-l in spate inca 20 de grade. Ridica monitorul PC-ului pana ajunge la nivelul razei vizuale, astfel incat sa nu fii nevoita sa te uiti in jos la el. Muta tastatura aproape de tine, pana poti sa iti sprijini cotul de marginile mesei. Stai dreapta, lasand o distanta de 5-10 cm intre genunchi si marginea scaunului. Lipeste-ti talpile complet pe podea.

Nu doar ca te vei simti mai bine si iti vei proteja privirea, ci vei face si o obisnuinta din a-ti mentine spatele perfect drept.

4. Postura perierii dintilor

Nu te apleca spre chiuveta cand te speli pe dinti! Stai cu sira spinarii intinsa, tine-ti umerii departe de urechi si mentine-ti cotul mainii pe care o folosesti in aceeasi linie cu umerii. Acest mic ritual matinal iti pregateste corpul pentru intreaga zi.

5. Postura in timpul gatitului

Te-ai obisnuit sa stai aplecata deasupra oalelor sau sa iti sprijini greutatea pe o singura coapsa? Imbunatateste-ti postura prin mentinerea bustului usor scos in afara si umerii in linie dreapta. Vei fi mult mai in forma la final si vei arata grozav, chiar si la bucatarie!



Autor: Adelina Dobrin

Recomandari