Posterior ferm in trei miscari

Posterior ferm in trei miscari
  calendar_month        
Soarele deja se arata in fiecare zi, temperatura de afara a crescut simtitor, iar vara se apropie incet dar sigur.

Pentru ca in sezonul cald este foarte important sa ai un corp ferm, trebuie sa te mobilizezi si sa incepi exercitiile fizice .

Iti vindem cateva ponturi pentru a obtine un posterior de model in cel mai scurt timp.

Genoflexiunile sunt ceea mai buna varianta pentru a iti lucra partea dorsala. Poti adauga resistenta folosind niste gantere de o greutate modica.

In acelasi timp este o varianta sa folosesti o bara de-a lungul umerilor care sa te ajute sa iti lucrezi si abdomenul.

Daca variezi distanta dintre picioare vei antrena diverse grupe de muschi. Picioarele apropiate vor lucra partea superioara a coapselor. Daca le indepartezi vei pune tensiune asupra muschilor posteriori si asupra soldurilor. De asemenea, sunt recomandate fandarile pentru a pune in miscare aceleasi grupe de muschi.



Daca iti face placere sa mergi la sala de fitness poti sa opezi pentru stepper. Acesta este un aparat foarte usor de folosit care va face miracole pentru posteriorul tau. Trebuie totusi sa faci efortul de a lucra la un ritm alert si de a incerca sa iti executi exercitiile pe varfuri pentru o eficienta crescuta.

In cazul in care nu esti un fan inrait al exercitiilor de fitness sau de aerobic, nu dispera! Exista activitati care functioneaza chiar mai bine decat exercitiile in sine. Una dintre aceste activitati este patinajul.

Fie ca patinezi pe gheata, fie alegi sa mergi pe role prin parc, acesta este un exercitiu care lucreaza toate zonele cu probleme.

Profita de vremea de afara si iesi cu pritenele la o plimbare pe role. Nu iti vei lucra numai posteriorul ci intregul corp. Picioarele vor fi mult mai tonifiate si va disparea si grasimea de pe abdomen.

Recomandari