Sfaturi pentru a tine o dieta de Paste

Sfaturi pentru a tine o dieta de Paste
  calendar_month        
Odata cu venirea primaverii, ai inceput o noua dieta astfel incat sa-ti reintri in forma dupa sarbatori.

Chiar cand iti faceai planuri pentru look-ul tau de vara, te confrunti cu noi ispite de Paste .

Exista vreo posibilitate de a tine dieta chiar si cu ocazia acestei sarbatori?




Ce contine mancarea de Paste

Mancarea de Paste nu este deloc recomandata persoanelor care s-au chinuit sa slabeasca. Chiar si o singura masa de Paste poate sa te faca sa pierzi cateva saptamani cat ai fost la cura de slabire. Un ou de Paste din ciocolata cu lapte, care cantareste 100 gr, poate contine peste 2200 calorii si peste 20 gr de grasime. Un ou de ciocolata mai mare, de 350 gr, contine peste 1800 de calorii.

Un iepuras de ciocolata contine 140 calorii in 30 de grame, iar un iepure de ciocolata de 200 gr contine 1050 calorii. In schimb, o jumatate de ou umplu are 73 de calorii. Drobul de Paste si friptura de miel sunt alte preparate satioase, cu un continut bogat de grasimi si calorii.

Ce alternative ai pentru mancarea de Paste daca tii dieta

Exista numeroase mancaruri dietetice care arata bine si pot fi folosite de sarbatori. Pentru a reusi sa tii dieta de Paste, trebuie sa-ti planifici un meniu bine ales.

Dimineata, pregateste un suc de fructe sau legume. Poti folosi portocale, lamai, morcovi etc. Sucurile naturale au putine calorii si contin vitamine si beta-caroten. Dimineata mai poti servi un iaurt degresat pentru continutul lui de calciu si numarul mic de calorii. Tot ca bauturi, poti pregati un ceai sau o cafea cu lapte degresat.

Profita de ouale fierte si colorate pentru a le folosi la micul dejun. Ouale fierte de gaina sunt o alegere mai sanatoasa decat ouale de ciocolata. Ouale de gaina au mai putin colesterol, sunt bogate in Omega-3 si in vitamina E. In 50 de grame de oua ai 320 calorii.

Pregateste-ti propriul desert. Poti face niste briose dietetice, din lapte degresat, ulei, stafide, oua, praf de copt si faina.

Pentru felul principal, alege un gratar de pui si o salata in locul unei fripturi de miel. Tot la felul principal, foarte potrivit pentru masa de Paste este pestele. Il poti face cu ulei de masline, legume, lamaie si orez. Preparatul va fi gustos, dietetic si indestulator. Daca vrei o masa de Paste internationala, alege fructele de mare ca ingrediente pentru felul principal. Acestea contin putine calorii, sunt potrivite pentru mesele festive si pot fi gatite in multe feluri.

Pregateste o salata cu rucola, fenicul si portocale. O alta salata eleganta si hranitoare este cea din fasole verde, branza albastra si nuci.

Incearca o garnitura de anghinare fierte sau un risotto cu lamaie. In locul unui drob obisnuit, cu carne, pregateste unul vegetarian cu soia si ciuperci.

Este bine sa stii

Respecta cele 3 mese ale zilei si nu ceda in fata invitatiilor primite. Daca vei merge in vizita, toata lumea te va servi cu mancare. Refuza politicos. Daca nu poti refuza complet, mananca fructe. De Paste, multa lume poate avea fructe proaspete prin casa.

Daca vrei sa incerci un aliment interzis de dieta, consuma o cantitate mica pentru a-ti face aceasta placere.

Autor: Elisa Costache

Recomandari

Newsletter Ele.ro

in prezent
  • person

    "sunt singura contra lumii si totusi lumea e a mea"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right