Slabeste in apa! Iata ce exercitii trebuie sa faci!

Slabeste in apa! Iata ce exercitii trebuie sa faci!
  calendar_month        
Joaca in apa este pura placere, si nici macar nu trebuie sa stii sa inoti pentru a petrece momente placute in apa. Aerobicul in apa este o metoda de a-ti relaxa simturile si de a face sport intr-un mod placut.

Care este unicitatea exercitiilor in apa?

Impact minim asupra articulatiilor, de aceea aerobicul in apa este foarte important si eficient in recuperarea persoanelor cu probleme de locomotie sau cu artrita.

Tot din acest motiv, aerobicul in apa este ideal pentru persoanele supraponderale sau obeze, pentru care joggingul este imposibil deoarece pune o presiune impensa asupra articulatiilor.

Rezistenta variabila: cu cat lucrezi mai repede si mai tare in apa, cu atat mai mare va fi rezistenta apei si vei consuma mai multe calorii.

Beneficiile aerobicului in apa

Beneficii cardiovasculare - studiile au aratat ca persoanele care sufera de hipertensiune moderata isi pot tine boala sub control cu exercitii regulate in apa.

Arzi calorii fara sa pui presiune pe articulatii, fiind unul dintre cele mai bune sporturi pentru persoanele supraponderale.

Imbunatatirea mobilitatii si flexibilitatii.

Cresterea masei musculare, imbunatatirea echilibrului si a posturii corpului.

Efect terapeutic analgezic: reduce durerile de spate si pe cele provocate de articulatiile rigide.

Efect relaxant, ca un masaj, antistres.

Relativ sigur pentru femeile insarcinate.

Exercitii de gimnastica in apa

Mers prin apa

Tot ce ai de facut e sa strabati piscina la pas dintr-un capat in celalalt. Mergi pe toata talpa, nu pe varfuri. Mainile trebuie sa faca miscari exagerate inainte si inapoi, iar palmele cu degetele lipite si in forma de cupa. Mersul prin apa poate fi apoi continuat cu joggingul in apa.

Schiat in apa

Tot ce ai de facut e sa imiti schiatul pe zapada, in apa! In timp ce mergi, indoaie-ti coatele si tine-ti bratele paralele cu podeaua piscinei. Cand faci un pas cu piciorul stang, misca-ti bratul drept inainte, exact ca la schi. E un exercitiu excelent pentru partea inferioara a corpului. Ai nevoie de o curea cu greutati, care sa te sustina in apa. De asemenea, poti sa duci si gantere in maini, pentru a arde mai multe calorii.

Box

Boxul in apa este un exercitiu minunat pentru a-ti intretine partea superioara a corpului. Stai in apa adanca pana la umeri, cu picioarele usor departate. Fa miscari ca la box la suprafata apei. Rezistenta apei te va ajuta sa-ti lucrezi toti muschii bratelor. Ai grija sa nu-ti misti partea inferioara a corpului, ci doar mijlocul si bratele.

Autor: Nuage

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Mint
  • person

    "cap ou pas cap?"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right