De ce sa spunem NU brandurilor?

history_edu ele.ro calendar_month 01 Iul 2008, 10:36
Sunt multe motive pentru care a fi sclavul unui brand este o idee proasta.
Unii citeaza motive morale si etice dar si o serie de teste facute pe niste haine la o reducere in Shanghai in urma carora s-a aratat ca hainele de firma sunt chiar nesanatoase.
Piese vestimentare din peste 40 de branduri ca Burberry, Armani si Ralph Lauren au fost declarate sub standardul admis, in urma unor controale de calitate din Biroul de Comert si Industrie din China.
Dintre cele 59 de piese vestimentare, 25 aveau un nivel ridicat de elemente chimice ca formaldehida, acizi si vopsea de proasta calitate care putea afecta pielea, irita ochii sau crea probleme respiratorii, alergii si chiar cancer.
Acestea nu sunt singurele motive pentru a spune nu hainelor semnate de marile case de moda.
Cu toate ca renumitele Gucci, Prada, Versace sunt trend-setteri pe catwalk-ul urban, ee raman de multe ori in urma la capitolul calitate.
Pretul mare nu reflecta calitatea, ci nevoia de a plati enorm pentru campanii publicitare in revistele de profil.
Multe piese vestimentare sunt facute de muncitori foarte prost platiti din China, se intorc in Europa unde le sunt adaugate mici detalii ca pe eticheta sa se ajunga sa scrie made in Italy. Nume mari de designeri nu-si permit sa faca haine calitative. Si asta din cauza schimbarii cu regularitate a trendurilor.
Pentru unii brandul a suplinit calitatea, ei nu se mai uita la cusaturi, la materiale, vad doar numele designerului si sunt multumiti.
Alte articole despre
Recomandari
Newsletter Ele.ro





Secretul siluetei Iuliei Fratila
- person
"insemnari personale privind cele mai bune exercitii fitness."