Slabeste cu Pilates

Slabeste cu Pilates
  calendar_month        
Cel mai dificil este sa gasesti acea activitate fizica placuta, care sa iti lucreze muschii fara sa te oboseasca excesiv. Am optat pentru o metoda de antrenament mai putin popularizata in Romania, spre deosebire de America si Anglia, unde a generat o adevarata revolutie. Este vorba despre Pilates. Celulita. Forme neatragatoare. Lipsa tonusului muscular. Energie scazuta. Depresie Toate aceste probleme fac parte, la un moment dat, din viata fiecareia dintre noi. Sunt normale, pana la un punct, iar o femeie puternica nu trebuie sa fie coplesita de ele, ci trebuie sa le rezolve. Solutia iti este oricand la indemana ! Ce este Pilates? Bazele Pilates au fost puse la inceputul anilor '20 de Joseph Pilates, urmarindu-se, de la bun inceput, crearea unui sistem care sa lucreze fiecare muschi in parte, fara a provoca un stres suplimentar asupra corpului ca ansamblu. Antrenamentele cer atentie si concentrare din partea participantilor, tocmai de aceea se recomanda varianta claselor cu un numar mic de participante. Acest sistem permite o grija sporita din partea instructorului, care astfel poate corecta imediat greselile. Caracteristica Pilates este faptul ca functioneaza ca un sistem deschis, complet orientat catre problemele persoanei. Fiecare instructor sau chiar practicant poate contribui la perfectionarea metodei. Efectele benefice variaza de la imbunatatirea sanatatii spatelui (unul din scopurile initiale ale antrenamentului) pana la remodelarea corporala (insotit de o dieta echilibrata si un antrenament la 2 zile, efectele devin vizibile dupa cateva saptamani) si slabire. Este o activitate reconfortanta, cu miscari lente si controlate. Nu te va obosi atat de mult ca exercitiile aerobice, dar vei obtine rezultate similare. In timp, antrenamentele au evoluat si s-au diversificat foarte mult, urmarind probleme specifice: refacerea dupa accidentari, eliminarea stresului si obtinerea unei stari generale bune, remodelarea abdomenului sau a picioarelor, intarirea echilibrului si imbunatatirea flexibilitatii, cresterea mobilitatii, slabirea intr-un ritm placut si lipsit de presiune, activitatea fizica in timpul sarcinii, imbunatatirea vietii sexuale si, lista ramane deschisa. Fiecare poate adauga un nou element, in functie de obiective si de problemele preexistente. Te asteptam in LarKoti!

Recomandari

Newsletter Ele.ro

*Un motto ...
  • person

    ""invata sa-ti scrii durerile pe nisip si bucuriile pe stanca""

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right