Exercitii pentru o vedere mai buna

Exercitii pentru o vedere mai buna
  calendar_month        
Cu totii stim ca trupul nostru functioneaza ca un sistem, si ca intretinerea lui prin exercitii fizice este un lucru bun. Acum, doua studii noi arata ca aceleasi exercitii folosite in fitnessul cardiovascular pot ajuta si la reducerea riscului de degenerescenta maculara si a cataractei.

Niveluri mai inalte de colesterol HDL (bun) sunt asociate cu un risc mai mic de degenerescenta maculara, in timp ce nivelurile ridicate de proteina C-reactiva, care apar in timpul perioadelor de inflamatie, pot duce la cataracta.

Motivul pentru care exercitiile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor ochiului este acela ca sportul in mod tipic creste HDL si reduce proteina C-reactiva.

Alte studii arata ca exercitiile regulate ale ochilor insisi ajuta in mentinerea unei vederi bune . Asta include exercitii de concentrare si rotatie, care intaresc muschii din jurul ochilor.

Exercitii pentru sanatatea ochilor

Incepe cu un snur de 1.80 m si zece margele colorate. Leaga margelele pe snur la intervale de 15 cm. Leaga snurul de ceva la un capat la nivelul ochilor tai, iar celalalt capat tine-l cu mana pe nasul tau. Acum, incepand cu margeaua cea mai apropiata de perete, priveste-le pe fiecare separat si concentreaza-te asupra fiecarei margele cateva minute. Practica pana iti poti forta ochii pentru a vedea o singura margea intr-un loc.

Un alt exercitiu bun este sa-ti rotesti ochii, uitandu-te cat de departe poti in stanga, dreapta, jos si sus.

Apoi ridica-te si fa cateva exercitii pentru intregul corp. Pana la urma, organismul nostru functioneaza ca un sistem si trebuie mentinut sanatos per ansamblu.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Sfaturi pentru cei cu obezitate
  • person

    "daca iubesti pe cineva,iubeste-l asa cum este nu cum ai dori sa fie!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right