Gustari inainte de a face sport

Gustari inainte de a face sport
  calendar_month        
O gustare inainte de ora de sport este necesara daca a trecut ceva vreme de cand ai luat ultima masa. Nu e bine sa ramai fara combustibil in mijlocul antrenamentului. Gustarea perfecta pentru rezistenta si energia necesare sportului trebuie sa contina zaharuri complexe si carbohidrati. Iata 7 snack-uri grozave!

Fructe

Banana este preferata de sportivi ca si gustare antemergatoare miscarii. Ea este usor de digerat, nu forteaza stomacul. Poti incerca si fructele urmatoare, daca nu-ti place banana: merele, portocalele, ananasul, piersicile.

Fulgii de ovaz

Fulgii de ovaz contin multe fibre, fiind digerati mai greu. Aceasta gustare iti ofera energie pe parcursul intregii sedinte de antrenament.

Painea integrala

Painea integrala contine fibre si carbohidrati. Acestea iti suprima foamea pe termen lung si iti confera energie. Una sau doua felii de paine sunt de ajuns.

Mix de nuci si fructe uscate

Fructele uscate contin zahar, izvor de energie, in timp ce nucile/ alunele mentin constant nivelul de insulina. Nu consuma multe, caci sunt foarte calorice.

Iaurt

Iaurtul este o gustare ce confera energie, pe care il poti consuma inaintea unei sedinte de cardio training sau ridicare de greutati. Iaurtul contine magneziu, util in metabolizarea proteinelor si carbohidratilor.

Smoothie

O smoothie sanatoasa este o idee buna pentru a-ti face plinul cu energie inaintea antrenamentului sportiv. O smoothie cu fructe contine zahar si fibre ce iti confera energie stabila.

Baton energetic

Rontaie un baton energetic de slabit, compus majoritar din carbohidrati. Vei obtine mai multa energie din carbohidrati decat daca ai consuma proteine inainte de a face sport.

Nu uita sa mananci cu 30-60 minute inaintea sesiunii sportive.


Autor: Nuage

Recomandari