10 sfaturi de fitness pentru toamna

10 sfaturi de fitness pentru toamna
  calendar_month        
Odata cu sosirea toamnei, ocaziile de a face sport in aer liber sunt mai rare.

Afla ce modificari trebuie sa faci in programul tau de fitness, pentru a obtine aceleasi rezultate bune ca in timpul verii.


Fa miscare dimineata

Soarele apune mai devreme si va fi foarte greu sa te motivezi sa faci miscare dupa-amiaza si seara. Fa cat mai multa miscare dimineata si in cursul zilei pentru a te mentine in forma.

Alege activitati variate

Vremea mohorata te va influenta negativ daca ai o rutina veche de exercitii fizice. Cauta activitati noi si modifica-ti programul de fitness pentru a mentine entuziasmului specific provocarilor noi.

Bea apa suficienta

Hidratarea este la fel de importanta toamna ca si vara. Daca bei suficienta apa, iti vei controla mai usor apetitul dar iti vei reveni si mai usor dupa efortul fizic.

Fa efort in prima luna

Daca adopti un program nou de fitness tine cont de faptul ca perioada de adaptare a corpului tau este de aproximativ 30 de zile, timp in care vei fi tentata sa renunti. Daca treci de prima luna cu obiceiuri bune, iti va fi mai usor sa mentii programul de fitness.

Bea ceaiuri

Ceaiurile calde, cel verde si cel negru, contin antioxidanti puternici si iti pot intari sistemul imunitar, ferindu-te de viroze si raceli. Daca te imbolnavesti de gripa, iti va fi mult mai greu sa pastrezi programul de fitness.

Imbraca-te potrivit

Cand faci jogging sau alte activitati in aer liber, imbraca-te potrivit, in trei straturi: unul subtire, care sa nu retina umezeala, unul pentru protectie termica si unul pentru protectia in caz de vreme rea (fas sau material impermeabil).

Cauta cursurile de toamna

Odata cu inceperea anului scolar, multe institutii de invatamant incep sa deruleze cursuri si activitati sportive. Cauta cursuri noi de aerobic sau alte tehnici de a te mentine in forma. Daca incepi noi activitati de fitness acum, pana vara viitoare vei obtine rezultate excelente.

Fii o telespectatoare activa

Odata cu noua grila de programe de toamna, tentatia de a petrece mult timp in fata televizorului creste. Nu te aseza comod si combina emisiunile preferate cu exercitii fizice. Chiar daca faci genuflexiuni sau ridici greutati doar in pauzele publicitare, vei face miscare peste 15 minute pentru fiecare ora de TV.

Integreaza miscarea in programul zilnic

Toamna ai nevoie de mai multe calorii, astfel ca riscul cresterii in greutate creste, chiar daca mentii acelasi stil de viata activ ca pe timpul verii. Integreaza miscarea in programul tau zilnic: refuza liftul si urca pe scari, parcheaza mai departe sau fa o plimbare in pauza de pranz.

Gaseste motivatia potrivita

Motivatia este factorul crucial care te ajuta sa te mentii in forma. Daca uiti de ea, risti sa iti dai seama de Revelion ca ai luat in greutate mai multe kilograme. Nu vei mai avea nevoie de hotararea de Anul Nou pentru un stil de viata sanatos daca il incepi chiar de acum.

Alege cu atentie activitatile fizice cu care te mentii in forma, tinand cont de faptul ca cele care iti plac cu adevarat te vor ajuta sa mentii cel mai bun tonus si sa scapi de kilogramele in plus.

Autor: Elena Radulescu

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Fonduri Structurale pentru conectarea la Internet
  • person

    "detalii la www.fondurile-structurale.com"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right