2 exercitii perfecte pentru un bust ferm

2 exercitii perfecte pentru un bust ferm
  calendar_month        
Daca iti doresti un piept mai ferm si un bust care sa para mai mare, iti oferim solutia simpla, fara bisturiu si fara suplimente nutritionale care sa promita ca fac minuni.

Iti prezentam in continuare 2 exercitii simple care lucreaza pectoralii si ofera bustului o forma armonioasa.

Aceste exercitii se executa in seturi de cate trei, cu repetarea miscarii de 8-15 ori. Este suficient sa le practici de 2-3 ori pe saptamana pentru a avea parte de rezultate minunate.

Flotari modificate
Intinde-te cu fata in jos, indoaie genunchii si incruciseaza-ti gleznele. Indoaie coatele si plaseaza-ti palmele pe podea la nivelul umerilor. Ridica-ti corpul in asa fel incat sa obtii un echilibru pe palme si genunchi.

Apoi lasa-te din nou pe brate si repeta miscarea. Poti sa te lasi in jos pana pieptul iti atinge podeaua sau pana cand partea superioara a bratelor este paralele cu podeaua. Tine minte ca barbia sa fie aplecata spre piept, iar fata sa fie indreptata spre podea.

Exercitiu cu greutati
Intinde-te pe spate si lipeste-ti talpile de podea. Ia 2 greutati de 2-4 kilograme, cate una pentru fiecare mana. Daca nu ai asa ceva acasa, poti umple 2 sticle mari cu apa.



Cu greutatile in maini si cu mainile pe langa corp, incepe exercitiul ridicand usor bratele deasupra capului, fara a mai atinge podeaua. Revino apoi la pozitia initiala si repeta.

Trebuie sa retii ca odata ce ai inceput exercitul, pana la terminarea setului, nu mai ai voie sa atingi solul cu mainile.

Miscarea se mai poate face ducand mainile in fata apoi extinzand bratele in lateral, tot fara a atinge solul.

Atunci cand practici aceste exercitii trebuie sa tii cont de modul de executie. Nu trebuie sa te grabesti si sa incerci sa le executi corect. Cu timpul numarul de repetari poate fi crescut in functie de rezistenta ta fizica.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Forum Ele.rochevron_right