Activitati placute care te mentin in forma

Activitati placute care te mentin in forma
  calendar_month        
Din pacate nu toata lumea are timp sau chef sa mearga periodic la o sala de fitness pentru a-si intretine corpul si silueta.

Adevarul este ca un abonament la o sala de sport nu este doar costisitor, ci si devorator de timp si energie. Atunci cand mergi la sala de fitness trebuie sa platesti abonamentul (desi poate te duci doar o data pe saptamana), sa investesti intr-un echipament de sport, sa iti rezervi cel putin doua ore din zi, sa iti faci dus imediat dupa programul de exercitii si sa iesi apoi in frig.


Este adevarat ca un program de fitness are o serie de avantaje, dar pentru ca nu este pe placul tuturor, exista cateva alternative mai placute si mai putin costisitoare.

Plimba-te

In zilele in care esti libera nu ezita sa iesi la plimbare cel putin de doua ori pe zi. O plimbare sera si una dimineata iti vor tonifia musculatura si te vor proteja impotriva bolilor specifice sezonului rece.

Opteaza pentru o plimbare in cel mai apropiat parc. Este esential ca plimbarea sa dureze cel putin 15 minute, chiar daca este facuta intr-un ritm lent.

Nu te speria de ploaie sau zapada - imbraca-te bine, ia-ti o pereche de manusi, o caciula si un fular si respira adanc pe tot parcursul plimbarii.

Mergi mai mult pe jos

Esti tentata probabil, de cele mai multe ori, sa iei masina chiar si atunci cand ai de mers o singura statie. Cel mai bine ar fi ca dimineata, cand pleci spre munca, sa te pornesti la drum cu 10 minute mai devreme. Astfel, vei avea timp sa mergi o statie pe jos, sa te bucuri de o scurta plimbare si sa ajungi la birou la timp. Ziua iti va fi mai buna, vei avea mai multa energie, vei munci cu spor, iar creierul iti va fi bine oxigenat.

Ia-ti un caine

Atunci cand ai un caine esti obligata sa il scoti la plimbare de cel putin 3 ore pe zi. Un caine te va motiva sa te trezesti dimineata, indiferent ca este weekend sau ca esti in concediu si sa te plimbi. Nu uita ca plimbarile in aer curat iti fac bine, chiar si atunci cand esti bolnava, asa ca aceasta nu este o scuza.

Alearga alaturi de catelul tau - pentru a fi mai stimulata sa faci acest lucru ar fi bine sa il tii in lesa si sa alergi in acelasi ritm cu el. La inceput vei avea senzatia puternica de oboseala, dar pe parcurs te vei obisnui si te vei simti excelent.

Apuca-te de curatenie

Scuturatul covoarelor si a lenjeriei de pat, curatarea si mutarea mobilei, aspiratul covoarelor si spalarea hainelor de mana te vor ajuta nu doar sa pierzi din calorii si sa slabesti, ci si sa iti tonifiezi musculatura. Atunci cand faci curatenie pui la treaba toate grupele de muschi. In plus, o casa curata iti va mentine energia si pofta de viata, necesare unui program de sport.

Opteaza pentru exerciti in casa

Daca ai vrea sa faci anumite exercitii de sport, dar eviti salile de sport, ai la indemana exercitiile pe care le poti face in intimitatea casei. Achizitioneaza un DVD (sau mai multe) cu exercitii de aerobic, zumba, yoga, pilates sau pur si simplu sari coarda sau repeta exercitiile pe care le faceai in scoala, la orele de sport. De asemenea, o alta varianta este sa asculti cateva melodii antrenante si sa dansezi in stilul propriu pana obosesti.

Autor: Ana-Maria Dragota

Recomandari

Newsletter Ele.ro

CREIERUL ￯ TESTUL CONEXIUNILOR
  • person

    "fericirea depinde doar de noi"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right