Antrenament pentru sezonul rece - Valeriu Popa

Antrenament pentru sezonul rece - Valeriu Popa
  calendar_month        
Odata cu venirea iernii trebuie sa avem grija de imunitatea organismului nostru pentru a lupta contra racelilor sezoniere.

Iarna ne mentinem sanatatea atat printr-o alimentatie bogata in vitamine si minerale, precum si printr-o hidratare corespunzatoare.

Sportul nu trebuie sa lipseasca din obiceiurile noastre zilnice, pentru a lupta contra predispozitiei spre ingrasare cauzata de incetinirea metabolismului.

O suita de exercitii care ard caloriile in plus si mentin tonusul si vitalitatea corpului nostru reprezinta solutia ideala pentru a trece cu bine peste iarna.

In continuare va prezentam un program in circuit, recomandat in perioada iernii, intrucat stimuleaza sistemul imunitar ai mentine tonusul musculaturii.

Antrenamentul incepe cu o incalzire completa a organismului, esentiala pentru realizarea unui antrenament corect ai pentru pastrarea performantei. Se trece in primul rand pe la bicicleta stationara apoi la banda de alergare.

Antrenament pentru sezonul rece - bicicleta stationara si banda de alergare - Valeriu Popa - Technogym Master Trainer pe video.ele.ro

Urmeaza exercitii menite sa ajute functionarea corecta a musculaturii bratelor, si anume a bicepsilor si a tricepsilor, fara pauza dupa incalzirea initiala.

Antrenament pentru sezonul rece - exercitii biceps si triceps - Valeriu Popa - Technogym Master Trainer pe video.ele.ro

Incalzirea trenului superior si exercitiile pentru spate completeaza antrenamentul pentru sezonul rece.

Cele 30 de minute de exercitii pentru partea superioara a corpului sunt suficiente pentru a mentine alert organismul si a fi in forma pe perioada iernii.

Antrenament pentru sezonul rece - incalzirea trenului superior si tractiuni spate - Valeriu Popa - Technogym Master Trainer pe video.ele.ro

Filmare realizata cu sprijinul Technogym
Locatia a fost pusa la dispozitie de Pescariu Sports & Spa

Recomandari