Ce ne ingrasa primavara?

Ce ne ingrasa primavara?
  calendar_month        
Sosirea primaverii nu aduce doar lalele si narcise, ci si un semnal de alarma pentru acelea dintre noi care au hibernat in timpul iernii, care au evitat activitatea fizica si s-au indopat cu carnaciori, reusind astfel sa adauge cateva kilograme in plus.

Acum ca vremea s-a mai incalzit, e timpul sa-ti scoti pantofii sport si sa treci la treaba. Dar daca nu esti atenta si la mancare, s-ar putea sa constati ca te-ai ingrasat si mai mult!

Iesiri in oras, brunch-uri, picnicuri, gratare si cine tarzii, pe terasa, sunt ritualuri obisnuite in aceasta perioada. Vestea buna e ca te poti bucura de ele, insa iti trebuie un pic de planificare.

Iata care sunt cele mai periculoase alimente si comportamente pentru silueta de primavara si cum sa te pazesti de efectele lor negative!

Inghetata. Cum a dat un pic soarele, cum toata lumea linge la inghetata. Daca nu esti atenta, caloriile se aduna si te umfla. In locul inghetatei, alege iaurt inghetat sau serbet. Acasa, unple-ti congelatorul cu inghetate cu putine calorii.

Hot dogi, carnati, mici. Acestia merg mana in mana cu sezonul picnicurilor si gratarelor. Limiteaza-te la cate o bucata din fiecare, caci contin cantitati enorme de sare si grasime. De asemenea, ai grija si la cantitatea de paine care-i insoteste!

Ciocolata. De Martisor, de Ziua Mamei, de Paste si in fiecare zi, ciocolata este cadoul perfect si recompensa noastra pentru problemele cotidiene. Ciocolata neagra este intr-adevar benefica pentru sanatate, dar doar daca mananci o portie mica, nu un intreg iepure din ciocolata! Bucura-te o data pe zi de polifenolii din ciocolata neagra si nu exagera!

Brunch-ul este popular primavara, insa alimentele specifice acestui tip de masa includ de obicei caserole si quiche-uri pline de sosuri, carnati, branzeturi si patiserii, toate fiind foarte calorice. Mai bine bucura-te de o masa compusa din oua, carne si paine integrala, plus o portie generoasa de fructe.

Bauturile racoritoare: shake-uri, sucuri, beri, cafele reci, cocteiluri tropicale, smoothies. Caloriile lichide se aduna foarte repede, asadar fii atenta la ce inghiti, altfel vei adauga sute de calorii fara ca macar sa simti!

Salatele cu maioneza sunt usor de luat la picnicuri, insa contin grasimi si calorii din belsug. Poti sa te bucuri in continuare de ele, cu conditia sa mai reduci din cantitatea de maioneza sau sa folosesti una degresata. Foloseste in locul ei mustar de calitate buna si ierburi aromate.

Primavara este momentul perfect pentru gratare, care sunt sinonime cu carnatii, costitele, fripturile si micii. In locul lor, pune pe gratar pui, peste, fructe si legume.

Recomandari

Newsletter Ele.ro

O mica pauza de Calciu
  • person

    "http://luiza.zboara.eu - sau - fericirea daruita de copii"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right