Cum iti construiesti un fund frumos?

Cum iti construiesti un fund frumos?
  calendar_month        
Fundul tau are nevoie de o schimbare? Un pic de miscare zilnica va actiona precum un lifting.



Vrei sa ai fundul perfect vazut la Tv? Asta depinde doar de tine si de genele tale, dar macar poti sa arati bine in blugi.


Iata ce miscari iti propunem!





Fandare inainte

77422.jpg



Aceasta miscare te ajuta sa-ti tonifici coapsele si gambele, dar arde si calorii. Cu picioarele paralele si indepartate la nivelul umerilor, fa un pas gigantic in fata. Coboara-ti corpul usor, indoaie-ti ambii genunchi si intoarce-te in pozitia initiala. Repeta cu celalalt picior. Nu pune genunchiul din spate pe pamant.

Ghemuiri

77418.jpg



Ghemuirile pun la treaba muschii gluteali si poti dezvolta musculatura mai puternica adaugand greutati. Cu picioarele paralele, indepartate la nivelul umerilor, coboara incet soldurile ca si cum te-ai aseza pe un scaun invizibil, apoi intoarce-te in picioare. Ai grija ca genunchii sa nu depaseasca degetele de la picioare. Tine-ti spatele drept si incordat.

Ghemuiri cu mingea

77421.jpg



Daca nu esti experimentata si nu te descurci cu ghemuirile de dinainte, foloseste mingea si zidul pentru ajutor. Fa cel putin 15 repetari, de 3 ori pe saptamana. Tine mingea intre mijloc si perete. Misca-te incet, du-ti picioarele in fata astfel incat genunchii sa ramana in spatele degetelor de la picioare.

Fandare inapoi

77419.jpg


Cand fandezi inapoi, lucrezi intens muschii gluteali si adaugi varietate sedintei sport. Fandarile ajuta la flexibilitatea soldurilor, fiindu-le utile in special celor care stau toata ziua la birou. Foloseste aceeasi postura ca pentru fandarile inainte, dar paseste in spate. Aminteste-ti ca genunchiul din fata sa nu depaseasca degetele.

Ridicarea soldurilor pe minge

77416.jpg



Exercitiul acesta pune in miscare gluteus maximus, cel mai mare muschi al corpului. Ai grija sa nu folosesti muschii spatelui! Indoaie genunchii la 90 grade, picioarele apropiate. Incordeaza muschii gluteali si misca-te usor pe minge, in fata. Fa miscari mici, controlate.

Podul

77423.jpg



Aceasta miscare clasica este foarte benefica pentru gluteali si solduri. Stai cu spatele lipit de sol, genunchii indoiti, picioarele departate la nivelul soldurilor. Ridica-ti usor coloana de pe sol, sprijinindu-te in maini si in talpi. Incordeaza-ti fundul si coboara incet.

Ridicari de picioare

77420.jpg



Stai culcata pe sol, pe o parte. Tine-ti picioarlee drepte si ridica in aer un picior, apoi schimba partea si piciorul.

Cainele si hidrantul

77417.jpg


Miscarea clasica a cainelui care ridica piciorul sa faca pipi este foarte benefica pentru intarirea fundului. Tine-ti genunchii departati la nivelul soldurilor si mainile chiar sub umeri, coatele drepte. Ridica incet un genunchi si revino in pozitia de inceput.



Pozitia de fuga

53541.jpg



In plus de tonifiere musculara, acest exercitiu te ajuta sa arzi multe calorii. Tine degetele departate pe sol, pentru a proteja incheieturile.

Sursa foto: www.webmd.com

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Cine esti?
  • person

    "o zi superba￯ a￯ncepe a￯ntotdeauna cu dumnezeu!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right