Dieta - Mic dejun cu banane

Dieta - Mic dejun cu banane
  calendar_month        
Aceasta dieta se adreseaza persoanelor care doresc sa slabesca, insa nu se hazardeaza in privinta kilogramelor pe care vor sa le dea jos.

Dieta pe baza de banane este o dieta care functioneaza in timp si da rezultate maxime daca se monitorizeaza consumul de calorii.
Principiul acestei diete este ca ofera confortul unui stomac plin si va impiedica sa mancati excesiv.

Ideea de baza este ca acest regim nu interzice nimic deoarece se doreste a nu priva persoana care il urmeaza de la nicio mancare.

Mancati banane la micul dejun

Se pot consuma banane de dimineata, dar incercati sa nu mancati pana la refuz.
Bananele trebuie sa fie crude, nesupuse niciunui tratament termic, la temepratura camerei.
Substituiti alte fructe pe care le consumati de obicei cu banane.
Beti doua pahare cu apa la temperatura camerei.
Daca totusi va este foame la scurt timp dupa micul dejun cu banane puteti consuma orice tip de mancare in limita a 200 de calorii.

Mancati normal la masa de pranz si cina

Retineti ca cina trebuie luata pana la ora 20(preferabil pana la ora 18)
In principiu aceasta dieta nu impune cantitatea si felul demancare pe care il serviti, dar se recomanda mancarurile usoare precum pestele si salatele in schimbul fripturilor.
Se recomanda evitarea deserturilor dupa masa.
Mancati pana cand sunteti satisfacut, dar nu plin.

Beti numai apa

Singura bautura permisa in timpul acestei diete este apa minerala sau plata.
Apa trebuie pastrata la temeperatura camerei. In niciun caz nu trebuie sa fie rece!
Apa trebuie bauta cu inghitituri mici si nu multa de-odata dupa masa.
In afara meselor puteti consuma ceaiuri sau cafea, dar fara a include lapte. Acesta este de evitat in timpul dietei.
Puteti consuma cateodata si un pahar de bere sau vin, dar nu va faceti un obicei din asta.
Consumati toate alimentele incet, cu inghitituri mici.
Daca mestecati incet senzatia de satietate va veni mai repede si nu veti consuma alimente in excess.



Gustarile NU sunt interzise

Puteti sa va faceti un program in care sa includeti o gustare de dupa-amiza in jurul orei 15.
Va puteti delecta cu putina ciocolata sau o prajitura.
Nu sunt recomandate inghetata, chipsurile de cartofi sau gogosile.
Multi inlocuiesc dulciurile cu fructe, insa daca poftiti dupa dulce nu trebuie sa va abtineti.
Daca senzatia de foame nu dispare dupa cina, va puteti permite inca o gustare la care sa consumati fructe sau alimente sarace in calorii.

Mergeti la culcare devreme

Cu cat va culcati mai devreme cu atat mai bine.
Totusi trebuie sa lasati o fereastra de patru ore intre ultima masa si momentul in care adormiti.

Exercitiile fizice sunt recomandate dar nu impuse

Nu va simtiti obligat sa mergeti la sala sau sa practicati sport.
Daca totusi simtiti nevoia de miscare, nu va epuizati. Ideea de baza a dietei este confortul.
Se recomanda plimbarile pe jos in fiecare zi.

Ar fi bine ca in timpul acestei diete sa tineti un jurnal cu alimentele consumate si cantitatile lor. Va va ajuta sa va monitorizati dieta si sa actionati acolo unde credeti ca ati facut excese.

Recomandari