Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante

Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante
history_edu
Autor
redactia ele.ro
  calendar_month
Publicat
13 Mar 2013, 13:30
       
Silueta cu forme voluptoase este un ideal pentru cele mai multe reprezentante ale sexului frumos, insa de multe ori nu stim cum sa facem sa ne pastram formele sau sa le definim mai bine.

Din fericire, sa fii o femeie cu forme apetisante nu este un obiectiv imposibil de atins. Cu o dieta potrivita si mult sport poti ajunge sa ai corpul la care ai visat dintotdeauna.

Dieta potrivita pentru forme apetisante

Sa gasesti o dieta potrivita pentru a pune pe tine cateva kilograme, insa fara sa te ingrasi, pare a fi un vis frumos. Ei bine, el poate deveni realitate. In principiu, nu este nevoie sa urmezi o dieta restrictiva, deoarece te intereseaza sa obtii maximum de nutrienti si minerale din alimente.

Astfel, daca vrei sa ai forme apetisante trebuie sa furnizezi organismului tau proteine, fibre, carbohidrati si grasimi, toate in proportii moderate, insa constante.

Formele tale apetisante au nevoie de 4-6 mese pe zi, dintre care 3 mese principale si 2-3 gustari. Cumulate, alimentele pe care le consumi intr-o zi ar trebui sa-ti furnizeze cu 500 de calorii in plus fata de mesele obisnuite. Alimentele de baza in dieta ta ar trebuie sa fie produsele lactate, pestele, carnea slaba de pui/vita, orezul, pastele, legumele si fructele.

Daca vrei sa ai forme apetisante, dar in acelasi timp sa nu te ingrasi, trebuie sa eviti produsele de tip fast food si patiserie, mezelurile si alte alimente bogate in grasimi saturate.

Alimente pentru marirea bustului si a posteriorului

Daca vrei sa ai un posterior mai bombat si un bust mare si ferm, este bine sa consumi zilnic produse lactate, in special lapte nedegresat. Il poti consuma simplu, cu cereale sau in smoothie-uri delicioase cu fructe.

Fructele oleaginoase joaca si ele un rol important in dobandirea formelor apetisante, asa ca fa-ti un obicei din a consuma gustari pe baza de nuci, migdale, nuci caju, nuci pecan, nuci braziliene sau fistic.

Sa nu uiti de alimentele bogate in acizi grasi esentiali omega-3. Acestea sunt ideale pentru pastrarea masei musculare si arderea depozitelor adipoase. Ca un mic truc, este bine sa tii cont de felul in care pregatestii alimentele. Cele prajite nu sunt indicate, deoarece pot crestere masa adipoasa, de aceea ar trebui sa consumi in special alimente gatite la aburi, la gratar sau la cuptor.

Exercitii fizice pentru forme apetisante

Chiar daca ai o alimentatie excelenta pentru dobandirea unor forme apetisante, este nevoie si de sport pentru a-ti tonifia musculatura si a-ti sculpta corpul. Marirea masei musculare este exact ceea ce iti trebuie pentru a avea o silueta apetisanta, astfel ca cele mai indicate exercitii fizice sunt cele care implica ridicarea greutatilor. Aceste exercitii te vor ajuta sa ai un bust mai ferm, precum si brate tonifiate. Fandarile si genuflexiunile cu gantere te vor ajuta sa-ti intaresti musculatura coapselor, a soldurilor si a posteriorului.

Formele tale apetisante vor fi puse si mai mult in evidenta daca ai un abdomen plat. Asadar, nu te feri de abdomene si de alte exercitii fizice care presupun intarirea muschilor abdominali. In principiu, un antrenor de fitness iti poate recomanda cele mai bune exercitii pentru intarirea muschilor si cresterea masei musculare, adaptate constitutiei tale.

Autor: Laura Galan
Recomandari

Newsletter Ele.ro

 
 
Blog Ele.rochevron_right
 
Forum Ele.rochevron_right
 
BLOC NOTES A5 96 FILE DICTANDO COPERTA

25 RON   32 RON

Ofert Ele.rochevron_right
20% reducere