Dieta studentei

Dieta studentei
  calendar_month        
Cresterea in greutate atunci cand pleci la facultate in alt oras nu este inevitabila, dar poti lua cateva kilograme in plus. Pentru a evita acest lucru, fii inteligenta si fa alegeri sanatoase pentru a te mentine in forma. Iata cateva idei din partea noastra.

Sala de mese

Daca vei manca la aceeasi masa, in aceeasi cantina, de trei ori pe zi, noua luni pe an, poate deveni cam plictisitor. Incearca toate cantinele din campus si vezi ce iti pot oferi. Chiar daca sunt ceva mai departe, putin exercitiu iti va face bine.

Trei mese si doua gustari

Programul unui student poate fi destul de haotic, dar asigura-te ca iti faci timp pentru a manca. Trei mese si doua gistari in timpul zilei, la aproximativ aceleasi ore te asigura ca nu ti se va face foame in toiul noptii si nu vei da fuga la fast foodul non-stop.

Cofeina

Nu incerca sa supravietuiesti doar cu cofeina. Cafeaua nu tine loc de mic dejun si nici de cina. Poate te va tine vreo doua ore, dar cand efectul s-a dus la fel va face si energia ta.

H2O

Poarta cu tine mereu o sticla de apa, chiar si la cursuri. In loc sa bei suc sau energizante, hidrateaza-te cu apa plata - cumpara bidoane mari si umple sticla de apa mereu. In felul asta vei economisi bani si vei fi si mai sanatoasa.



Ai grija la salate

Sigur, legumele sunt bune, dar iata ce trebuie sa ai in minte cand te apropii de recipientele cu salate:

Nu pune prea mult dressing, oricat de gustos ar fi
Branza, nucile, semintele sau crutoanele ar trebui folosite in cantitati mici
Evita legumele sau pastele cu maioneza
Mananga mazare si fasole pentru un plus de proteine

Nimic ca mancarea de casa

De fiecare data cand mergi acasa, roag-o pe mama ta sa-ti pregateasca un pachet sa-l iei cu tine la plecare. Nu numai vei avea mancare gatita de mama, dar iti va si economisi banii pe care altfel i-ai fi dat la cantina sau la fast food

Ai grija la consumul de alcool

Ok, se stie, studentia inseamna si petreceri peste petreceri, dar te poti distra si fara 10 beri la bord. Nu numai ca nu este bun pentru sanatate, dar alcoolul iti va oferi si un plus de calorii lipsite de valoare nitritionala. Nu degeaba ai auzit de expresia "burtica de la bere".

Fa exercitii

Ia-ti colegele de camera si mergeti la alergat prin campus sau in parc. Puteti sa faceti miscare si sa va mai si bucurati de o sesiune de "girl talk".

Dormi suficient

Inteleg ca printre atatea cursuro, examene si petreceri, cine mai are timp de somn? Dar trebuie. studiile arata ca somnul are legatura cu mentinerea unei greutati sanatoase. Evita somnul in timpul zilei, si mai bine fa-ti un program normal de somn noaptea.Pana la urma, nu sunt partyuri chiar in fiecare noapte, nu?

Recomandari