Exercitii cardiovasculare pentru silueta ta

Exercitii cardiovasculare pentru silueta ta
  calendar_month        
Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poti face pentru a slabi si pentru a te mentine sanatoasa sunt exercitiile cardiovasculare . Acest tip de exercitii se numesc asa tocmai pentru ca implica si inima, crescand ritmul batailor cardiace si mentinandu-l ridicat pe tot timpul cat depui efort fizic.

Exercitiile cardiovasculare sunt benefice si pentru ca intaresc inima si plamanii, sporind metabolismul si energia generala a organismului. Iata cateva exercitii cardiovasculare pe care le poti face pentru a pierde in greutate si pentru a te mentine sanatoasa.

Alergari

Alergatul este o activitate foarte usoara, si cel mai bun lucru este ca nu necesita vreun echipament special si il poti face oriunde. Daca iti poti permite o pereche buna de adidasi de alergat, atunci cu siguranta te va ajuta sa eviti intinderile sau ranile la genunchi ori glezne. Intr-o jumatate de ora de jogging poti arde pana la 300 de calorii.

Ciclism

Mersul cu bicicleta este un alt exercitiu cardio foarte bun pentru sanatate si silueta. Te poti plimba cu bicicleta prin cartierul tau sau poti folosi o bicicleta medicala. Totusi, este mult mai placut sa o faci afara, in aer liber, mai ales ca apar din ce in ce mai multe piste pentru biciclisti.

Inot

Inotul este un exercitiu foarte bun care lucreaza intregul corp. O jumatate de ora de inot zilnic arde mai multe calorii decat alergatul si este mult mai bland cu genunchii tai.

Mersul

Mersul este o metoda buna de a incepe o rutina de exercitii si, in plus, o plimbare de 30 - 40 de minute zilnic te va ajuta sa arzi multe calorii. Include si cateva sectiuni in panta in plimbarea ta pentru a beneficia si mai mult.

Orice exercitiu cardio ai alege, practiza-l cel putin doua - trei zile pe saptamana. Porneste usor, si apoi mareste durata si chiar intensitatea exercitiilor pe masura ce te acomodezi si iti este mai usor sa le faci.

Recomandari