Secrete de fitness de la echipa olimpica

Secrete de fitness de la echipa olimpica
  calendar_month        
Intr-un interviu pe un post de televiziune american, acordat de atleti olimpici s-a discutat problema dietelor si mentinerii in forma.

Atletii, jucatori de basket, gimnasti si multi altii au recunoscut ca pana si ei sunt ingroziti de banda de alergat din cand in cand.

Pentru ca stim cu totii cat de greu este sa-ti mentii silueta cu atatea tentatii in jur, iti prezentam cateva sfaturi venite din aprtea profesionistilor.

Poate nu te vei califica la Jocurile Olimpice, insa te vei simti mai sanatoasa si vei fii intr-o forma perfecta cat ai bate din palme. Afla acum cele mai importante secrete de fitness.

Fa totul pas cu pas. Nimic nu se intampla peste noapte. Stabileste-ti obiectivele si icearca sa transformi exercitiile fizice in rutina.
77312.jpg


Daca programul nu-ti permite, incearca sa strecori cateva miscari in timpul programului de lucru, atunci cand iesi de la dus, sau in timp ce te joci cu copiii. Oricat de putina miscare ajuta.

Cunoaste-ti corpul si nu incearca sa-i incalci limitele. Redu-ti portiile, dar nu te infometa!

Cel mai important intr-un antrenament este sa-ti cresti ritmul cardiac. Inima este ce mai important muschi al corpului, iar sanatatea sa este esentiala.

Tot ce faci trebuie sa-ti faca placere. Nu pune o presiune prea mare asupra ta. Gaseste sportul preferat sau exercitiile fizice care iti plac cel mai mult ci executa-le pe acelea.

Combinatiile sunt cheia unui antrenamet de succes. Nu lucra numai o grupa musculara. Combina exercitiile in asa fel incat sa iti pui intreg corpul la treaba.

Daca nu te simti suficient de motivata, mergi la o sala de fitness care te atrage cel mai mult si gaseste un instructor personal care sa iti inteleaga situatia si sa lucreze cu tine individual. Acesta trebuie sa-ti stabileasca obiectivele si sa se asigure ca le urmezi.



Oricat de scurt ar fi antrenamentul este mai bun decat sa nu faci nimic. Nu trebuie sa te hazardezi pentru ca rezultatele nu se vad, iti va lua doar putin mai mult timp.

Bucura-te cat mai mult de miscare in aer liber. Este mult mai sanatos decat sa fii prinsa intr-o sala de fitness.

Asculta muzica! Te va relaxa si va face ca timpul sa treaca mult mai repede. Alege melodii ritmare care sa te motiveze.

Consecventa este cheia unui antrenament de succes. Daca intr-o zi faci 500 de abdomene si urmatoarele 5 zile nu mai faci nimic, nu vei obtine niciodata rezultatele dorite.

Recomandari